1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2025 11:10
până la 21.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2025 10:00
până la 18.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 530 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2025, 11:10 - 21 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2025, 10:00 - 18 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de lucrări de renovare și extindere a rețelei de iluminat din str.Boris Zavatin or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2025, 11:05
Data ultimilor modificări
10 iul 2025, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
530 000 MDL
Achizitii.md ID
21449517
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
25 aug 2025 11:06 - 31 dec 2025 11:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de lucrări de renovare și extindere a rețelei de iluminat din str.Boris Zavatin or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt zavatin.signed.pdf anunt zavatin.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt
10.07.25 11:10
duae lucrari2025.pdf duae lucrari2025.pdf
Documentele la ofertă
-duae
10.07.25 11:10
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standart
10.07.25 11:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 306 269,72 MDL
Statut: în aşteptare
2
Denumirea participantului:

SRL ENERGOLED

Preţul ofertei: 387 715 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 438 760,81 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări