1
Perioada de actualizare
de la 09.07.2025 11:09
până la 19.07.2025 10:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 19.07.2025 10:00
până la 22.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 420 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iul 2025, 11:09 - 19 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iul 2025, 10:00 - 22 iul 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

15800000-6 - Diverse produse alimentare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4116, MOLDOVA, Edineț, s.Brînzeni (r-l Edineţ), s.Brinzeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pascari Vasile Centru de plasament temporar pentru persoane cu dizabilitati (adulte) com. Brinzeni r-nul Edineț
Telefonul de contact
024693304
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2025, 11:09
Data ultimilor modificări
9 iul 2025, 12:42
Achizitii.md ID
21448294
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
-
9.07.25 11:09
declaratie_ro (4).doc
Documentele la ofertă
-
9.07.25 11:09
ds_bunuri_.docx
Documentele la ofertă
-
9.07.25 11:09
Data:
9 iul 2025, 12:42
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rugam din ce motiv procedura 21430137-este tot la etapa de depunere a ofertelor, si dvs initiati o alta procedura cu o parte din loturile din procedura precedenta. Multumim frumos
Răspuns (9 iul 2025, 16:55):
pROCEDURILE AU FOST STOPATE DIN MOTIVUL CONTESTATIEI .aCUM SUNT ANULATE SI PUBLICATE REPETAT
Data:
9 iul 2025, 15:16
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Va rugam mult sa divizati in lot aparte produse cu livrare zilnic si/sau 2 ori pe saptamina si produse cu livrare 4 ori pe luna. Multumim anticipat!
Răspuns (9 iul 2025, 16:54):
Conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritățile contractante sunt cele care decid asupra structurării achiziției în loturi, în funcție de natura, complexitatea și specificul obiectului achiziției. Legea prevede în mod expres că autoritatea contractantă are dreptul și obligația, atunci când este cazul, să împartă contractul pe loturi pentru a asigura accesul IMM-urilor și pentru a eficientiza utilizarea fondurilor publice. Această decizie aparține exclusiv autorității contractante, ținând cont de analiza necesităților și de strategia de achiziții.”
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.