1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2025 16:46
până la 18.07.2025 14:43
2
Propunerea ofertelor
de la 18.07.2025 14:43
până la 29.07.2025 14:43
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 870 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2025, 16:46 - 18 iul 2025, 14:43
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iul 2025, 14:43 - 29 iul 2025, 14:43
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

21.Masă de lucru inox cu rebord, poliță inferioară și uși
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2025, 16:34
Data ultimilor modificări
16 iul 2025, 14:43
Valoarea estimată (fără TVA)
9 870 MDL
Achizitii.md ID
21447755
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
31 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă din inox cu rebord, poliță inferioară și uși batante, specializată pentru depozitarea obiectelor parafarmaceutice și suprafață pentru manipulări. Structura carcasei și a suprafețelor din inox. Blatul mesei cu rebord pe partea posterioară. Sub blatul mesei dulap cu 2 uși. Uși batante cu mânere de deschidere. Interiorul dulapului minim 1 raft reglabil. Cu rotile minim 4, cu mecanism de frînare / blocare. Dimensiuni 90 x 70 x 85 cm, ±10 cm. Garanție minim 24 luni din momentul livrarii. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.07.25 16:46
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.07.25 16:46
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 14:43
5. anexe 1-24.xlsx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 14:43
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
16.07.25 14:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AELO GRUP

Preţul ofertei: 7 949 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Metancor Service

Preţul ofertei: 10 540 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 10 880 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări