Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21447609
1
Perioada de actualizare
de la
08.07.2025 17:13
până la 28.07.2025 16:00
până la 28.07.2025 16:00
au rămas 12 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
28.07.2025 16:00
până la 18.08.2025 15:30
până la 18.08.2025 15:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
30 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 iul 2025, 17:13 - 28 iul 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 iul 2025, 16:00 - 18 aug 2025, 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Sistem automatizat al controlului de frontieră (Automated Border Control, ABC, e-Gate)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2025, 17:13
Data ultimilor modificări
9 iul 2025, 9:47
Achizitii.md ID
21447609
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Sistem automatizat al controlului de frontieră (Automated Border Control, ABC, e-Gate)
Buget: 30000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.22 specificații tehnice.pdf
anexa nr.22 specificații tehnice.pdf
Documentele la ofertă
-
9.07.25 09:47
caiet de sarcini descrierea funcționalităților de bază a sacf abc.pdf
caiet de sarcini descrierea funcționalităților de bază a sacf abc.pdf
Documentele la ofertă
-
9.07.25 09:47
Data:
8 iul 2025, 17:37
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să publicați caietul de sarcini.
Răspuns (9 iul 2025, 09:48):
Buna ziua, caietul de sarcini a fost încărcat.
Data:
15 iul 2025, 11:19
Subiectul întrebării:
Delivery
Întrebare:
The tender documentation provides for delivery under DDP terms. Considering that this requires the supplier to handle all local customs and tax formalities, which may pose difficulties for non-resident economic operators, we kindly ask you to confirm whether it would be possible to amend the delivery terms to DAP.
Răspuns (15 iul 2025, 13:32):
Buna ziua,
Ne menținem poziția și solicităm condiții de livrare DDP, deoarece conform cerințelor expuse în pct.10 din tabelul pct 20 din Anunțul de participare, furnizorul trebuie să facă dovadă că deține specialiști (ingineri certificați) locali care vor asigura mentenanța și dacă este cazul și reparația utilajului (suplimentar a de vedea și termenii de reacție solicitați).
Data:
15 iul 2025, 17:56
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă,
Având în vedere cerința privind demonstrarea experienței relevante pe teritoriul Republicii Moldova, vă rugăm respectuos să ne confirmați următorul aspect:
Poate fi acceptată experiența producătorului echipamentelor (ex. cititoare documente, soluții pentru prelucrarea datelor biometrice etc.), în cazul în care acesta participă în calitate de asociat într-un consorțiu cu o companie din Republica Moldova?
Menționăm că producătorul deține experiență demonstrabilă în livrarea și integrarea unor soluții similare în alte jurisdicții și va avea un rol activ în livrarea și punerea în funcțiune a echipamentelor în cadrul proiectului.
Vă mulțumim anticipat pentru clarificare.
Răspuns (16 iul 2025, 08:20):
Buna dimineața, da, se va accepta.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK