1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2025 15:51
până la 14.07.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 15:00
până la 21.07.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 815 695 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2025, 15:51 - 14 iul 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 15:00 - 21 iul 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anunțului de participare și Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2025, 15:46
Data ultimilor modificări
7 iul 2025, 21:38
Valoarea estimată (fără TVA)
815 695 MDL
Achizitii.md ID
21446398
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
28 iul 2025 15:51 - 31 dec 2025 15:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a grupurilor sanitare in cadrul Școlii Primare "Grigore Vieru" din str. Nicolae Milescu Spatarul 13/3, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 15:51
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 15:51
duae.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 15:51
ds.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.25 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL NICANAS

Preţul ofertei: 797 091,98 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta a fost evaluată ca fiind conformă cerințelor specificate în documentația de atribuire, și în urma aplicării criteriilor de evaluare, a fost desemnată câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări