1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2025 09:15
până la 14.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 10:00
până la 23.07.2025 12:00
3
Licitaţie
24.07.2025 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 149 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2025, 9:15 - 14 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 10:00 - 23 iul 2025, 12:00
Începutul licitației: 24 iul 2025, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Documentația de proiect se va elabora în conformitate cu normativele și standardele în vigoare și ținând cont de prevederile caietului de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana Schibin
Telefonul de contact
022820868
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 iul 2025, 9:31
Valoarea estimată (fără TVA)
149 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 490 MDL
Achizitii.md ID
21445457
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Durata contractului
31 iul 2025 09:12 - 31 dec 2025 08:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Studiu de fezabilitate pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Căușeni situat în orașul Căușeni, strada Păcii, 24/A CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202507070914_caiet de sarcinii 2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.07.25 09:15
202507070914_Anunțul de participare 2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.07.25 09:15
202507070915_duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
7.07.25 09:15
Комиссия
Prenume
Schibin Ana
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1025601000021
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Agh Premium Grup

Preţul ofertei: 145 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pct. 34 din Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări