1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2025 15:36
până la 16.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.07.2025 11:00
până la 24.07.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 114 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2025, 15:36 - 16 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2025, 11:00 - 24 iul 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția de autentificare multifactorială Gemalto SafeNet Authentication Client și vSEC:CMS
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 15:27
Data ultimilor modificări
4 iul 2025, 15:46
Valoarea estimată (fără TVA)
114 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21445006
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 aug 2025 15:32 - 30 iul 2026 15:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția de autentificare multifactorială Gemalto SafeNet Authentication Client și vSEC:CMS CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
4.07.25 15:36
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 15:36
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 15:36
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
4.07.25 15:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 119 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări