1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2025 14:54
până la 14.07.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 09:00
până la 24.07.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 076 581 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2025, 14:54 - 14 iul 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 9:00 - 24 iul 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a funcționalității Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor, mun. Bălți (pentru perioada august-decembrie 2025)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciobanu Lucia
Telefonul de contact
022804447
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2025, 14:48
Data ultimilor modificări
4 iul 2025, 14:54
Valoarea estimată (fără TVA)
1 076 581 MDL
Achizitii.md ID
21444903
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 1
Durata contractului
26 iul 2025 14:53 - 31 dec 2025 14:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Luna
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
4.07.25 14:54
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
4.07.25 14:54
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
4.07.25 14:54
documentatia standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.25 14:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

A.O. Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii

Preţul ofertei: 1 291 897,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințențelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări