Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21444190
1
Perioada de actualizare
de la
03.07.2025 18:08
până la 07.07.2025 12:30
până la 07.07.2025 12:30
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
07.07.2025 12:30
până la 10.07.2025 14:00
până la 10.07.2025 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
299 990 MDL
Perioada clarificărilor:
3 iul 2025, 18:08 - 7 iul 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
7 iul 2025, 12:30 - 10 iul 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Mărfuri de uz casnic și gospodărie conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2025.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2025, 18:08
Data ultimilor modificări
4 iul 2025, 12:40
Achizitii.md ID
21444190
MTender ID
CPV
39300000-5 - Diverse echipamente
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
4 iul 2025, 12:40
Subiectul întrebării:
Divizare produselor pe loturi
Întrebare:
Va rugam sa divizați produsele pe loturi aparte pentru ca ofertanții să vă propună produse mai calitative si pentru transparență procedurii.
Răspuns (4 iul 2025, 14:44):
Pentru transparența procedurii, ofertele se publică în cadrul sistemei cu specificarea corecta a denumirii producătorului, țara de origine, denumirea modelului.
Grupul de lucru a decis de a fi achiziționat într-un singur lot, pentru a fi acoperite toate pozițiile.
Vă informăm repetat că avem nevoie de produse calitative!!!!!!!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK