1
Perioada de actualizare
de la 03.07.2025 09:52
până la 14.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 10:00
până la 24.07.2025 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 8 534 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2025, 9:52 - 14 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 10:00 - 24 iul 2025, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrărilor de înlăturare a consecințelor ploilor torențiale în teritoriul primăriei satului Cîrpești, raionul Cantemir din luna septembrie 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7319, MOLDOVA, Cantemir, s.Cîrpeşti, satul Cîrpești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bizu Ion
Telefonul de contact
078295704
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2025, 9:48
Data ultimilor modificări
7 iul 2025, 13:28
Valoarea estimată (fără TVA)
8 534 000 MDL
Achizitii.md ID
21443327
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7319, MOLDOVA, Cantemir, s.Cîrpeşti, satul Cîrpești
Durata contractului
4 aug 2025 09:52 - 30 dec 2025 09:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrărilor de înlăturare a consecințelor ploilor torențiale în teritoriul primăriei satului Cîrpești, raionul Cantemir din luna septembrie 2024 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.25 09:52
duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.07.25 09:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Constdrum

Preţul ofertei: 6 405 758,79 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

OguzTransStroi

Preţul ofertei: 8 166 883,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări