Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 815 475,52 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2025, 9:48 - 8 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iul 2025, 10:00 - 16 iul 2025, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anunțului de participare și caietului de sarcini

Informația despre anulare
Motivul anulării
art. 71 alin. (1) lit ¬. g) legii 131 privind achiziții publice.
Argumentare: există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Nu toate tipurile de lucrări au fost incluse în caiet de sarcini. Modificarea caietului de sarcini.
Data anulării
25 iul 2025, 15:20
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2025, 9:48
Data ultimilor modificări
25 iul 2025, 15:20
Achizitii.md ID
21443312
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
7 iul 2025, 21:48
Subiectul întrebării:
sursa de finantare
Întrebare:
Care este sursa de finantare?
Răspuns (8 iul 2025, 09:38):
buget de stat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.