Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21442407
1
Perioada de actualizare
de la
02.07.2025 08:05
până la 12.07.2025 07:00
până la 12.07.2025 07:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
12.07.2025 07:00
până la 23.07.2025 08:30
până la 23.07.2025 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
850 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 iul 2025, 8:05 - 12 iul 2025, 7:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 iul 2025, 7:00 - 23 iul 2025, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Sistem de supraveghere video in autobuze (camera video, HDD, registrator, alte piese).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I.M. Parcul Urban de Autobuze
Telefonul de contact
022837349
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2025, 8:05
Data ultimilor modificări
7 iul 2025, 14:20
Achizitii.md ID
21442407
MTender ID
CPV
32320000-2 - Echipament audiovizual şi de televiziune
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare modificat.pdf
anunt de participare modificat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare modificat.pdf
anunt de participare modificat.pdf
ID: ad656f1c-4cee-45a5-ac2c-7a294f053ff4
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: ad656f1c-4cee-45a5-ac2c-7a294f053ff4
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.07.25 14:20
Data:
2 iul 2025, 16:13
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
De ce au fost puse toate componentele in aceiasi licitație? Nu toti care vând camere video au și alte piese.... se pot repartiza?
Răspuns (2 iul 2025, 16:25):
Buna ziua! Nu se pot repartiza.
Data:
2 iul 2025, 16:29
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
De ce au fost puse toate componentele in aceiasi licitație?
Răspuns (3 iul 2025, 08:03):
Buna ziua, în conformitatea cu art. 59. Împărțirea pe loturi (1) Entitatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziții/acordurilor-cadru și, în acest caz, de a stabili dimensiunea și obiectul loturilor, cu condiția includerii acestor informații în documentația de atribuire.
Data:
2 iul 2025, 16:30
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Limitați participarea agențlor economici, totodată se creaza impresia că este strict ales un singur agent economic.... Re poate revizui?
Răspuns (3 iul 2025, 08:03):
Buna ziua, în conformitatea cu art. 59. Împărțirea pe loturi (1) Entitatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziții/acordurilor-cadru și, în acest caz, de a stabili dimensiunea și obiectul loturilor, cu condiția includerii acestor informații în documentația de atribuire.
Data:
7 iul 2025, 14:01
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Bună ziua
Rugăm să ne specificați dacă, pe lîngă livrarea echipamentului pentru sistemul de supraveghere video, este necesară și instalarea acestora?
Precum și să ne menționați ce accesorii sunt necesare.
Mulțumim anticipat
Răspuns (7 iul 2025, 14:08):
Buna ziua! Nu se solicita instalarea acestora, doar procurarea bunurilor indicate in anuntul de participare.
Data:
7 iul 2025, 14:23
Subiectul întrebării:
Concretizare referitor la montare
Întrebare:
Buna ziua,
Dorim sa aflam daca este necesara montarea acest echipamente ?
Răspuns (7 iul 2025, 14:27):
Bună ziua,
Se solicită exclusiv livrarea bunurilor. Anunțul de participare a fost modificat și republicat în consecință.
Data:
7 iul 2025, 14:25
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
In anunt de participare ati indicat termenul de livrare de 14 zile, poate fi extins acest termen?
Răspuns (7 iul 2025, 14:32):
Termenul de 14 zile de la data comenzii reprezintă termenul minim necesar pentru livrare. Pe parcursul valabilității contractului, entitatea contractantă va solicita livrarea pieselor necesare în câteva loturi. Aveți posibilitatea de a pregăti comanda în avans, în funcție de necesități.
Data:
8 iul 2025, 10:10
Subiectul întrebării:
Indicatoarele liniare din seria PSO150L conțin o gamă largă de dimensiuni ale produselor.
Întrebare:
În primul rând, ce marcă și model de automobil aveți în vedere pentru a utiliza produsul dorit? Câte panouri vor fi amplasate în automobil (în față / dreapta / spate / stânga)? Care sunt dimensiunile aproximative ale locului în care veți plasa panourile?
Răspuns (8 iul 2025, 10:27):
Buna ziua! Pentru intrebari tehnice apelati la numarul de telefon 078557100.
Data:
8 iul 2025, 13:22
Subiectul întrebării:
Numărul de camere depășește numărul de porturi disponibile pe înregistrator
Întrebare:
Vă rugăm să specificați ce tipuri de unități de stocare intenționați să utilizați cu înregistratoarele. De asemenea, vă rugăm să precizați dacă este necesară conectivitatea la rețeaua mobilă 4G, Wi-Fi și GPS.
Răspuns (8 iul 2025, 16:12):
Buna ziua! Autobuzele noastre sunt dotate cu bunurile care se indica in anuntul de participare, se procura pentru a fi inlocuite cele defecte. Nu este necesara conecatea 4G si Wi-Fi, autobuzele sunt doatte cu GPS aparte si nu au nimic cu registratorul din lista anuntului de participare.
Data:
8 iul 2025, 13:23
Subiectul întrebării:
Monitor în salon pentru spoturi publicitare 24V (VGA)
Întrebare:
Monitor în salon pentru spoturi publicitare 24V (VGA)
Cod: 387046787001
Vă rugăm să specificați:
– Care este dimensiunea diagonalei?
– Ce tip de montare este prevăzut: pe tavan sau pe perete?
Răspuns (9 iul 2025, 11:48):
Buna ziua!
- Monitor diagonala 19"
- Montarea pe tavan
Data:
8 iul 2025, 17:43
Subiectul întrebării:
Impărțirea licitatiei în mai multe loturi
Întrebare:
Având în vedere că în cadrul unei singure licitații sunt incluse produse din domenii diferite, considerăm oportună împărțirea acesteia în mai multe loturi distincte.
Răspuns (9 iul 2025, 07:55):
Buna ziua, în conformitatea cu art. 56. Împărțirea pe loturi (1) Entitatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziții/acordurilor-cadru și, în acest caz, de a stabili dimensiunea și obiectul loturilor, cu condiția includerii acestor informații în documentația de atribuire.
Data:
8 iul 2025, 17:52
Subiectul întrebării:
Impărțirea licitatiei în mai multe loturi
Întrebare:
Susținem, cu acest subiect au și început clarificările. Fiecare participant e specialist în domeniul său și se pare incorect sa fie licitat grămadă. Rog revizuiți propunerea participanților!
Răspuns (9 iul 2025, 07:55):
Buna ziua, în conformitatea cu art. 56. Împărțirea pe loturi (1) Entitatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziții/acordurilor-cadru și, în acest caz, de a stabili dimensiunea și obiectul loturilor, cu condiția includerii acestor informații în documentația de atribuire.
Data:
9 iul 2025, 08:01
Subiectul întrebării:
Impărțirea licitatiei în mai multe loturi
Întrebare:
„Vă repetați — același răspuns este oferit pentru a doua oară, fără a se ține cont de conținutul său. Deși are dreptul să procedeze astfel, cât de corect este acest articol pentru entitatea ce o reprezentați? Cât de bine intenționați sunt membrii, care sunt consecințele și ce prejudiciu poate suferi entitatea implicată, în contextul suspiciunii de favorizare a unui operator? Aceste aspecte nu sunt luate în considerare.”
Răspuns (9 iul 2025, 11:45):
Stimate operator economic, Referitor la întrebarea Dumneavoastră privind decizia de a nu diviza achiziția în mai multe loturi, menționăm următoarele: Decizia entității contractante de a organiza procedura de achiziție sub forma unui lot unic se bazează pe o analiză obiectivă a necesităților operaționale și logistice ale instituției, luând în considerare caracterul integrat al echipamentelor solicitate, precum și responsabilitatea unitară în livrare și punere în funcțiune. Totodată, în conformitate cu prevederile art. 56 alin. (1), (2) din Legea nr. 74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, entitatea contractantă are dreptul de a decide, în mod justificat, asupra modului de structurare a contractului – fie pe loturi, fie ca entitate unică – în măsura în care această decizie nu contravine principiilor transparenței, tratamentului egal și concurenței loiale. Precizăm că această alegere nu a avut și nu are scopul de a favoriza un anumit operator economic. Din contră, procedura este deschisă tuturor operatorilor interesați care îndeplinesc cerințele de calificare și sunt capabili să furnizeze, în mod integral, bunurile prevăzute în documentația de atribuire.
Data:
10 iul 2025, 09:49
Subiectul întrebării:
Echipament Similar
Întrebare:
Dorim să atragem atenția asupra faptului că, în conformitate cu articolul 37 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice nu trebuie să conțină denumiri comerciale, mărci, brevete, modele sau surse specifice, decât în cazuri justificate, iar în aceste situații este obligatorie mențiunea „echipament similar”.
Din acest fapt vă rugăm să ne confirmați dacă este permisă prezentarea de echipamente ssimilare , care diferă prin marcă sau model, dar corespund din punct de vedere funcțional, pentru pozițiile din documentația de atribuire unde sunt indicate modele concrete de camere și înregistratoare?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK