1
Perioada de actualizare
de la 02.07.2025 15:48
până la 14.07.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2025 14:00
până la 23.07.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 116 600 EUR
Perioada clarificărilor: 2 iul 2025, 15:48 - 14 iul 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2025, 14:00 - 23 iul 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a evenimentului dedicat vinurilor moldovenești la București, România
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cebotari Cristina
Telefonul de contact
060012327
Datele achizitiei
Data publicării
27 iun 2025, 15:06
Data ultimilor modificări
3 iul 2025, 21:26
Valoarea estimată (fără TVA)
116 600 EUR
Achizitii.md ID
21440359
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Durata contractului
31 iul 2025 15:43 - 31 oct 2025 15:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a evenimentului dedicat vinurilor moldovenești la București, România CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
specificatie tehnica.docx
--A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica/ digitala), obligatoriu
2.07.25 15:48
declaratie tehnica.doc
--A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica/ digitala), obligatoriu
2.07.25 15:48
specificatie de pret.docx
--A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica/ digitala), obligatoriu
2.07.25 15:48
duae_ro_0 (2).doc
--A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica/ digitala), obligatoriu
2.07.25 15:48
declaratie activitate.doc
--A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica/ digitala), obligatoriu
2.07.25 15:48
declaratie_beneficiar efectiv.doc
--A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica/ digitala), obligatoriu
2.07.25 15:48
declaraţie oferta.docx
--A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica/ digitala), obligatoriu
2.07.25 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UNIVERSUM EVENTS

Preţul ofertei: 97 903 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

NAN LOGISTIC

Preţul ofertei: 115 100 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări