1
Perioada de actualizare
de la 27.06.2025 13:38
până la 04.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2025 10:00
până la 11.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 231 961,66 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iun 2025, 13:38 - 4 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2025, 10:00 - 11 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație pentru copiii din cadrul instituției de educație timpurie din satul Romănești, r-nul Strășeni (august–decembrie)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
8032, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, satul Romanesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iustina Solonari
Telefonul de contact
061022045
Datele achizitiei
Data publicării
27 iun 2025, 13:35
Data ultimilor modificări
27 iun 2025, 15:02
Valoarea estimată (fără TVA)
231 961,66 MDL
Achizitii.md ID
21440195
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
8032, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, satul Romanesti
Durata contractului
1 aug 2025 13:37 - 31 dec 2025 13:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație pentru copiii din cadrul instituției de educație timpurie din satul Romănești, r-nul Strășeni (august–decembrie) CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Luna
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
27.06.25 15:02
duae_ro .doc
Documentele la ofertă
-
27.06.25 15:02
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
27.06.25 15:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 250 434 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări