1
Perioada de actualizare
de la 27.06.2025 11:26
până la 02.07.2025 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.07.2025 16:30
până la 11.07.2025 13:00
3
Licitaţie
de la 14.07.2025 15:00
până la 14.07.2025 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iun 2025, 11:26 - 2 iul 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iul 2025, 16:30 - 11 iul 2025, 13:00
Începutul licitației: 14 iul 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

conform pct.8 din Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri nr.119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ursache
Telefonul de contact
078283801
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 iul 2025, 14:41
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 000 MDL
Achizitii.md ID
21439965
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri nr.119
Durata contractului
23 iul 2025 11:19 - 31 dec 2025 10:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
manuale CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate
Cantitatea: 12550.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202506271117_anunt_de_participare_ bunuri. tipografice.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
27.06.25 11:26
202506271117__Documentația standard Anexa nr_1_115 .docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
27.06.25 11:26
202506271117_. duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
27.06.25 11:26
Комиссия
Prenume
Ursache Tatiana
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1012601000199
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 246 540 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Foxtrot SRL

Preţul ofertei: 359 556 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preț majorat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
manuale
Data:
27 iun 2025, 15:14
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Termenul de livrare 2 zile , sa presupune ca sa nu participe nici o tipografie , sau manualele deja sunt depozitate???
Răspuns (27 iun 2025, 15:38):
În scopul încadrării în teremen pentru efectuarea instruirilor în perioada electorală (alegeri parlamentare din 28 septembrie 2025) s-a stabilit respectivul termen.
manuale
Data:
30 iun 2025, 13:19
Subiectul întrebării:
Termenul de realizare maketa, tipar, livrare
Întrebare:
Din cate intelegem noi bine, Termenul indicat in solicitare este pentru LIVRARE. Atunci specificati daca exista termenul separat pentru realizarea maketelor? Si termenul pentru tipar? Sau in aceste 2 zile, iar pentru alte pozitii 3-5 zile, sunt incluse si serviciile de designe/maketare, tiparul si inclusiv livrarea?
Răspuns (30 iun 2025, 13:48):
Bunul tipofargic - produsul final urmează a fi livrat în termenele stabilite în Anunțul de participare. În interiorul acestor termene (2 zile, 3 zile, 5 zile ) se realizează maketarea, tiparul, design. Nu se acordă teremene suplimentare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări