1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2025 17:12
până la 26.06.2025 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2025 18:00
până la 30.06.2025 08:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 310 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2025, 17:12 - 26 iun 2025, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2025, 18:00 - 30 iun 2025, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Achiziționarea lucrărilor de reparație curente a încăperilor de la demisolul în clădirea administrativă din str. V. Lupu 18, municipiul Chișinău, in conformitate cu anuntul de participare și caietul de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2025, 17:12
Data ultimilor modificări
26 iun 2025, 12:36
Achizitii.md ID
21439094
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de partcipare
25.06.25 17:12
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
25.06.25 17:12
Data:
26 iun 2025, 12:36
Subiectul întrebării:
achitarea
Întrebare:
Va fi posibil procese verbale la anumite lucrari de dat la plata?Multumim
Răspuns (26 iun 2025, 13:03):
Buna ziua! Stimate operator economic, conform cerințelor cadrului legal și legii bugetului, toate achitările sunt efectuate in baza procesului verbal de terminare a lucrarilor semnate de comisia constituita in cadrul instituției, deci plăți in avans nu se acceptă. Multumim pentru intelegere! O zi reusita
Data:
26 iun 2025, 13:42
Subiectul întrebării:
contract
Întrebare:
Nu avans dar indeplinirea lucrarilor.Ceva incurcati.Pe un anumit tip de lucrari se da proces verbal si se accepta de beneficiar.
Răspuns (26 iun 2025, 13:51):
Buna ziua! Stimate operator economic, suntem instituție publică și respectarea cerintelor cadrului legal este o obligație! Toate obiecțiile sau solicirtarile ce parvin din momentul deschiderii ofertelor, sunt la discreția grupului de lucru în conformitate cu cerințele cadrului legal. Multumim! O zi reușită!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.