1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2025 16:36
până la 07.07.2025 10:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 07.07.2025 10:00
până la 28.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 916 667 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2025, 16:36 - 7 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iul 2025, 10:00 - 28 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conținutul - cadru al documentației de proiect: 1.Proiectul demolării clădirilor existente, reamplasarea rețelelor exterioare, inclusiv proiectul organizării șantierului. 2. Construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei: - Arhitectura; - Rezistența; - Tehnologia; - Amenajarea teritoriului aferent; - Elaborarea pașaportului energetic al imobilului; - Rețele inginerești interioare și exterioare: - încălzire și ventilare; - alimentarea cu apă și canalizare; - echipament electric; - telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video; - semnalizare anti-incendiară; - rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (în conformitate cu condițiile tehnice ce se atașează); - sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune; - rețele exterioare apeduct, canalizare, gaz, telefonie. Lan, etc. - Protecția mediului; - Proiectul de execuție a lucrărilor; - Memoriu explicativ. Devizul de cheltuieli elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012, formularele (1,3,5,7,8,9) în două exemplare și pe suport electronic și documentația de proiect în patru exemplare și pe suport electronic. Expertizarea documentației de proiect și deviz. Devalizările compartimentale documentației de proiect, cerințe tehnice descrieri vor fi consultate din caietul de sarcini pentru proiectare ce se atașează. Prețul serviciilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea prețului, nu se acoperă de către beneficiar.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana Schibin
Telefonul de contact
022820868
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 iun 2025, 16:36
Valoarea estimată (fără TVA)
2 916 667 MDL
Achizitii.md ID
21439060
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Durata contractului
31 iul 2025 16:35 - 31 dec 2026 15:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Documentația de proiect pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei din str. Unirii nr.156 or. Orhei CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202506251626_duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
25.06.25 16:36
202506251626_anunt de participare (Orhei ADJAJ) (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.06.25 16:36
202506251626_caiet de sarcinii (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.06.25 16:36
Subiectul întrebării
Întrebare
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări