1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2025 12:16
până la 02.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.07.2025 11:00
până la 10.07.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 444 536,86 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2025, 12:16 - 2 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iul 2025, 11:00 - 10 iul 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de constructie a unui ministadion in s. Blindesti r. Ungheni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3644, MOLDOVA, Ungheni, s.Sculeni, R-l Ungheni s. Sculeni str. Basarabilor nr. 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Gușevati
Telefonul de contact
023663275
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2025, 12:09
Data ultimilor modificări
25 iun 2025, 12:16
Valoarea estimată (fără TVA)
444 536,86 MDL
Achizitii.md ID
21438772
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3644, MOLDOVA, Ungheni, s.Sculeni, R-l Ungheni s. Sculeni str. Basarabilor nr. 2
Durata contractului
25 iul 2025 12:14 - 31 dec 2025 12:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de constructie a unui ministadion in s. Blindesti r. Ungheni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
25.06.25 12:16
ds_lucrari .docx
Documentele la ofertă
-
25.06.25 12:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Javelin N.A."

Preţul ofertei: 367 391,39 MDL
Statut: Învingător
Motivul: deicia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări