1
Perioada de actualizare
de la 24.06.2025 16:23
până la 04.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2025 10:00
până la 15.07.2025 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 8 583 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2025, 16:23 - 4 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2025, 10:00 - 15 iul 2025, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrările includ următoarele compartimente:
- Încălzire, ventilare și condiționare (IVC);
- Automatizare, încălzire ventilare și condiționare (AIVC);
- Rețele termice exterioare (RTE);
- Rețele exterioare de alimentare cu apă și canalizare (REAC);
- Soluții termomecanice, punct termic individual (PTI);
- Utilaje și mobilier tehnologic de bucătărie (PT).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Petru Prodius
Telefonul de contact
+37362161754
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2025, 15:18
Data ultimilor modificări
25 iun 2025, 10:07
Valoarea estimată (fără TVA)
8 583 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21438358
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
1 aug 2025 16:21 - 31 dec 2025 16:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații capitale, montarea utilajului de ventilare și sisteme de automatizare, utilaje tehnologice, mobilier de bucătărie la Blocul alimentar, din cadrul unității militare Bg.3IMo. mun. Cahul. CPV: 45331200-8 - Lucrări de instalare de echipament de ventilaţie şi de aer condiţionat
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Criterii de evaluare
Formularul este completat, semnat electronic și transmis autorității contractante la depunerea ofertei.
24.06.25 16:23
Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor lucrări.
24.06.25 16:23
ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Prezenta Documentație conține anexe destinate atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse.
24.06.25 16:23
Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei şi constituie în principal ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către ofertant propunerea tehnică.
24.06.25 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 9 896 940,05 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 10 000 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări