1
Perioada de actualizare
de la 24.06.2025 16:23
până la 04.07.2025 10:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2025 10:00
până la 15.07.2025 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 8 583 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2025, 16:23 - 4 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2025, 10:00 - 15 iul 2025, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrările includ următoarele compartimente:
- Încălzire, ventilare și condiționare (IVC);
- Automatizare, încălzire ventilare și condiționare (AIVC);
- Rețele termice exterioare (RTE);
- Rețele exterioare de alimentare cu apă și canalizare (REAC);
- Soluții termomecanice, punct termic individual (PTI);
- Utilaje și mobilier tehnologic de bucătărie (PT).

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Petru Prodius
Telefonul de contact
+37362161754
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2025, 16:23
Data ultimilor modificări
25 iun 2025, 10:07
Achizitii.md ID
21438358
CPV
45330000-9 - Lucrări de instalaţii de apă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Criterii de evaluare
Formularul este completat, semnat electronic și transmis autorității contractante la depunerea ofertei.
24.06.25 16:23
Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor lucrări.
24.06.25 16:23
ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Prezenta Documentație conține anexe destinate atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse.
24.06.25 16:23
Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei şi constituie în principal ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către ofertant propunerea tehnică.
24.06.25 16:23
Data:
25 iun 2025, 10:07
Subiectul întrebării:
Proiect ÎVC
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să încărcați pe această platformă, varianta (.pdf) a Proiectului de execuție pentru compartimentul ÎVC. Vă mulțumim!
Răspuns (25 iun 2025, 10:34):
Bună ziua, având în vedere domeniul de activitate precum și importanța proiectului, Autoritatea Contarctantă pune la dispoziția Operatorilor Economici studierea documentației tehnice de proiect la sediu Agenţiei asigurare resurse şi administrare patrimoniu a Ministerului Apărării, care se află la adresa Pietrarilor nr.1, mun. Chișinău.
Data:
25 iun 2025, 14:55
Subiectul întrebării:
Publicarea separata a utilajului de bucătărie
Întrebare:
Buna ziua! Stimata autoritate contractanta, de ce nu separati procedura de bunuri cu cea de lucrari? Dvs. aveti 101 pozitii de utilaj de bucatarie, la care puteti face o enorma economie! Chiar daca face parte dintr-un acelaşi proiect, nu este o problema sa publicati separat utilajul la cerintele stricte ce tine de dimensiuni, putere etc. De ce trebuie statul sa achite utilajul prin intermediari care executa lucrarile? Va rugam sa luati in considerare aceasta pentru economisirea banilor publici! Societatea civila monitorizeaza cu atentie procedurile Dvs.! Va multumim
Răspuns (26 iun 2025, 10:56):
Bună ziua. Ce se referă la Volumele de lucrări/utilaje propuse spre achiziție, acestea sunt extrase din Proiectul Tehnice pe întreg obiectul, iar utilajul este la Compartimentul „Tehnologia de producere”. Respectiv a fost prevăzut spre achiziție potrivit acestui proiect. Din experiență se cunoaște, că la achiziția separată a utilajului se întâmpină mari dificultăți și chiar probleme la montarea, reglarea, testarea, punerea în funcțiune și predarea acestui utilaj, dar mai ales la eliberarea Garanției acestui utilaj, deoarece Vânzătorul doar livrează, iar montatorul nu emite asemenea garanții. Respectiv are de suferit doar Beneficiarul. După cum bine cunoașteți, în cadrul Proiectelor de execuție, la elaborarea Devizelor prin metoda de resurse, la capitolul „Utilaje” nu se includ „Cheltuielile Indirecte”, respectiv valoarea utilajului este practic acea de la Producător. Este de menționat faptul că Legislația RM prevede „Asocierea mai multor operatori economici, depunând o ofertă comună, în cazul licitațiilor complexe, de valoare mare, când niciun participant individual nu are capacitatea sau resursele necesare pentru a răspunde integral cerințelor. Ce ține de procedurile de achiziție, acestea sunt publice și transparente, iar toate documentele aferente procedurilor pot fi vizualizate oricând pe platformă de orice entitate sau persoană interesată.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.