Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21438255
1
Perioada de actualizare
de la
24.06.2025 16:36
până la 30.06.2025 10:00
până la 30.06.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
30.06.2025 10:00
până la 14.07.2025 16:00
până la 14.07.2025 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 510 328 MDL
Perioada clarificărilor:
24 iun 2025, 16:36 - 30 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 iun 2025, 10:00 - 14 iul 2025, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reconstrucție a acoperișului caminului pentru elevi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str. Miron Costin 34
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2025, 16:36
Data ultimilor modificări
25 iun 2025, 15:05
Achizitii.md ID
21438255
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reabilitarea și Eficientizarea Energetică a Acoperișului Căminului pentru elevi
Buget: 1510328.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare achiziții (1).signed.pdf
anunt de participare achiziții (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt
24.06.25 16:36
Data:
25 iun 2025, 12:38
Subiectul întrebării:
cs
Întrebare:
Bună ziua, publicați vă rugăm F1 desfășurat
Răspuns (25 iun 2025, 15:06):
Publicat.
Data:
26 iun 2025, 12:41
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Conform Ordinului Ministrului
Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020.
În termen de 5 zile de la data
comunicării rezultatelor procedurii
de achiziție publică,
ofertantul/ofertantul asociat
desemnat câștigător va prezenta
Declarația autorității contractante și
Agenției Achiziții Publice - de ce declaratia este solicitata ca document obligator o data cu oferta, in cazul cind lipsestem care este decizia?
Răspuns (26 iun 2025, 16:36):
Grupul de lucru pentru achiziții publice a decis ca Declarația privind beneficiarii efectivi și lipsa condamnărilor să fie prezentată obligatoriu odată cu oferta, pentru a verifica din start conformitatea cu pct. 28 din Documentația standard pentru lucrări (OMF nr. 145/2020) și cu prevederile Legii nr. 131/2015, care impun excluderea ofertanților condamnați pentru fapte grave (corupție, fraudă, spălare de bani etc.). Această măsură previne desemnarea ulterioară a unui ofertant neeligibil și asigură respectarea principiilor de legalitate, transparență și integritate în achizițiile publice. În lipsa declarației, grupul de lucru poate decide completarea documentației, dacă legea permite, sau respingerea ofertei ca neconformă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK