1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2025 09:49
până la 03.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2025 11:00
până la 14.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 133 956 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2025, 9:49 - 3 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2025, 11:00 - 14 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform proiectului de execuție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2025, 9:19
Data ultimilor modificări
23 iun 2025, 9:49
Valoarea estimată (fără TVA)
133 956 MDL
Achizitii.md ID
21437211
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2025 09:32 - 15 sept 2025 09:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Proiect de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc)” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae verificare proiecte.doc
Documentele la ofertă
-
23.06.25 09:49
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
23.06.25 09:49
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
23.06.25 09:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Injproiect" S.R.L.

Preţul ofertei: 113 865 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1750659618733 din 29.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1750659618733 din 14.07.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor de verificare a proiectelor de execuție conform loturilor (12 loturi) vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor s-a clasat pe primul loc la următoarele loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparație a drumului G33 R12–Mîndîc–Zgurita–Mărculești–Rl3, sectorul km 28,30-40,27 (sectorul de drum de la accesul spre s. Popeștii de Jos - s. Căinarii Vechi)” – 298 900,00 (două sute nouăzeci și opt mii nouă sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 358 680,00 (trei sute cincizeci și opt mii șase sute optzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 2: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de asigurare a stabilității terasamentelor și construcția trotuarului pe drumul G65 G64-Telenești-Mîndrești-Ghiliceni-M5, km 3,6-3,675 (partea stângă)” – 100 800,00 (una sută mii opt sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 120 960,00 (una sută douăzeci mii nouă sute șaizeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 3: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reconstrucție a podului de șosea poziționat pe drumul public G71 R3-Ialoveni-Băcioi-Sîngera-R2, km 21,442” – 101 800,00 (una sută unu mii opt sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 122 160,00 (una sută douăzeci și două mii una sută șaizeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 7: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de construcție a drumului R30 Anenii Noi-Căușeni-Ștefan Vodă-fr.cu Ucraina (drum de ocolire a s.Grigorievca)” – 131 900,00 (una sută treizeci și unu mii nouă sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 158 280,00 (una sută cincizeci și opt mii două sute optzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 8: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de construcție a drumului de acces la podul peste râul Prut și construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), amplasat în regiunea s.Zagarancea, raionul Ungheni” – 486 200,00 (patru sute optzeci și șase mii două sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 583 440,00 (cinci sute optzeci și trei mii patru sute patruzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 10: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Construcția sistemelor de cântărire în mișcare a vehiculelor aflate în circulație pe drumurile publice naționale din Republica Moldova” – 180 000,00 (una sută optzeci mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 216 000,00 (două sute șaisprezece mii lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 11: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „ Proiect de execuție TIP privind construcția suporturilor metalice, pentru indicatoare rutiere de informare și orientare” – 105 300,00 (una sută cinci mii trei sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 126 360,00 (una sută douăzeci și șase mii trei sute șaizeci lei, 00 bani) lei cu TVA. Operatorul economic BIROUL DE CERCETĂRI ŞI PROIECTĂRI INJPROIECT S.R.L. s-a clasat pe primul loc la următoarele loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 4: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparație a capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga-Congaz-Dimitrovca-G131, km 4,790” - 114 075,00 (una sută paisprezece mii șaptezeci și cinci lei, 00 bani) lei fără TVA și 136 890,00 (una sută treizeci și șase mii opt sute nouăzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 5: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „ Lucrări de reparație a podului de șosea poziționat pe drumul public R35 Comrat-Cantemir-R34, km 14,370” – 85 730,00 (optzeci și cinci mii șapte sute treizeci lei, 00 bani) lei fără TVA și 102 876,00 (una sută două mii opt sute șaptezeci și șase lei, 00 bani) lei cu TVA ; Lot 6: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Proiect de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc)” – 113 865,00 (una sută treisprezece mii opt sute șaizeci și cinci lei, 00 bani) lei fără TVA și 136 638,00 (una sută treizeci și șase mii șase sute treizeci și opt lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 9: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparație a podului de șosea poziționat pe drumul public R32 M3-Vulcănești-Cahul-Taraclia, km 42,100” – 96 355,00 (nouăzeci și șase mii trei sute cincizeci și cinci lei, 00 bani) lei fără TVA și 115 626,00 (una sută cincisprezece mii șase sute douăzeci și șase lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 12: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparația pasajului poziționat pe drumul public R6 Chișinău - Orhei - Bălți, km 136,200” – 103 310,00 (una sută trei mii trei sute zece lei, 00 bani) lei fără TVA și 123 972,00 (una sută douăzeci și trei mii nouă sute șaptezeci și doi lei, 00 bani) lei cu TVA. În urma evaluării documentelor ofertelor și a răspunsurilor la clarificările solicitate operatorului economic Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor, prin demersul nr. 04-02/3747 din 24.07.2025, grupul de lucru a decis atribuirea contractelor privind achiziționarea ,,Serviciilor de verificare a proiectelor de execuție conform loturilor (12 loturi) ” operatorilor economici Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor și BIROUL DE CERCETĂRI ŞI PROIECTĂRI INJPROIECT S.R.L. conform clasamentului sus-prezentat. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorii economici câștigători au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorii economici desemnați câştigători au dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractele vor fi încheiate cu ofertanții câştigători în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi vor cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectele contractelor, care ulterior vor fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertanții să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertanții desemnați câștigători vor prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Preţul ofertei: 124 600 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări