1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2025 15:41
până la 25.06.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.06.2025 11:00
până la 30.06.2025 17:00
3
Licitaţie
de la 01.07.2025 15:00
până la 01.07.2025 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 33 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2025, 15:41 - 25 iun 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iun 2025, 11:00 - 30 iun 2025, 17:00
Începutul licitației: 1 iul 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 1: Servicii de deservire tehnică și întreținere a sistemului de alarmă antiincendiară din clădirea Centrului de Instruire (mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 18)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
022 25 31 36
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2025, 15:37
Data ultimilor modificări
25 iun 2025, 8:07
Valoarea estimată (fără TVA)
33 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
330 MDL
Achizitii.md ID
21436998
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Durata contractului
1 aug 2025 15:40 - 30 iul 2026 15:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică și întreținere a sistemului de alarmă antiincendiară din clădirea Centrului de Instruire (mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 18) CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini. centrul de instruire. lot 1.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini. Lot 1
20.06.25 15:41
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
20.06.25 15:41
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația ofertantului privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017
20.06.25 15:41
caiet de sarcini. sucursala reti nord. lot 2.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini. Lot 2
20.06.25 15:41
formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
20.06.25 15:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARSCOM

Preţul ofertei: 27 359 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 27 360 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 29 700 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări