Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 916 667 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iun 2025, 14:55 - 4 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2025, 10:00 - 25 iul 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de elaborare a documentației de proiect și de deviz pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei

Informația despre anulare
Motivul anulării
string
Data anulării
24 iun 2025, 17:06
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana Schibin
Telefonul de contact
022820868
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2025, 14:43
Data ultimilor modificări
24 iun 2025, 17:06
Achizitii.md ID
21436047
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
23 iun 2025, 13:51
Subiectul întrebării:
Conditiile de finantare pentru elaborarea proiectului
Întrebare:
Buna ziua. Dorim sa cunoaste conditiile de finantare pentru elaborarea serviciilor de proiectare, si anume daca platile se vor efectua pe parcursul elaborarii proiectului?
Răspuns (24 iun 2025, 16:26):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție inițiată de Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească. Cu referire la solicitarea Dvs. privind condițiile de finanțare pentru serviciile de elaborare a documentației de proiect, vă informăm că, în conformitate cu documentele de atribuire și condițiile contractuale, plata pentru serviciile prestate se va efectua etapizat, în baza actelor de predare-primire a lucrărilor executate, semnate de ambele părți. Concret, plățile se vor efectua după acceptarea de către autoritatea contractantă a livrabilelor corespunzătoare fiecărei etape tehnice, astfel cum sunt acestea stabilite în contractul ce urmează a fi semnat cu operatorul economic câștigător. Etapele și tranșele de plată vor fi detaliate în contract, în conformitate cu graficul de executare a lucrărilor de proiectare. Totodată vă comunicăm despre faptul că anunțul respectiv va fi anulat și republicat din nou cu excluderea bifei licitație electronică.
Data:
23 iun 2025, 14:12
Subiectul întrebării:
Legea nr. 131, art. 63
Întrebare:
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Răspuns (24 iun 2025, 17:05):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru sesizarea transmisă și pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție inițiată de Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească. Ca urmare a observațiilor întemeiate privind aplicabilitatea art. 63 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, confirmăm că serviciile de proiectare se încadrează în categoria serviciilor intelectuale, care nu pot face obiectul licitației electronice. Prin urmare, deși platforma MTender a activat automat bifarea opțiunii „licitație electronică” în cadrul procedurii curente de solicitare a ofertelor de preț, informăm că această bifă nu reflectă intenția autorității contractante și nu este conformă cu cadrul legal menționat. În acest context, vă aducem la cunoștință că: Procedura curentă va fi anulată; Anunțul va fi republicat în sistemul MTender cu excluderea bifei „licitație electronică”, pentru a asigura deplina conformitate cu legislația în vigoare. Vă încurajăm să depuneți oferta în cadrul noii proceduri care va fi anunțată în cel mai scurt timp și vă mulțumim pentru colaborare și contribuția la corecta desfășurare a procesului de achiziție. Cu respect, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.