1
Perioada de actualizare
de la 19.06.2025 14:25
până la 24.06.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2025 09:30
până la 02.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 563 046,25 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iun 2025, 14:25 - 24 iun 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2025, 9:30 - 2 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2025, 14:20
Data ultimilor modificări
19 iun 2025, 14:25
Valoarea estimată (fără TVA)
563 046,25 MDL
Achizitii.md ID
21436002
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
4 iul 2025 14:25 - 31 dec 2025 14:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparare capitală a străzii V. Micle (sector str. Alexandru cel Bun – str. Cogîlnic) din municipiul Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
19.06.25 14:25
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standard
19.06.25 14:25
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
19.06.25 14:25
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
19.06.25 14:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 561 814,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Izvorul din Piatra

Preţul ofertei: 595 932,83 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări