1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2025 18:26
până la 24.06.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2025 00:00
până la 01.07.2025 00:00
3
Licitaţie
de la 01.07.2025 15:00
până la 01.07.2025 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2025, 18:26 - 24 iun 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2025, 0:00 - 1 iul 2025, 0:00
Începutul licitației: 1 iul 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul ” reparatie capitală și eficientizare energetică a Blocului Alimentar a Spitalului Raional din Strășeni”
(Conform caietului de sarcini)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena T
Telefonul de contact
0237-22448
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2025, 17:58
Data ultimilor modificări
18 iun 2025, 18:26
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21435432
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Durata contractului
3 iul 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul ” reparatie capitală și eficientizare energetică a Blocului Alimentar a Spitalului Raional din Strășeni” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSIL PRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 349 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AC"Arh-Evolutio"SRL

Preţul ofertei: 350 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări