1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2025 16:49
până la 25.06.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.06.2025 15:00
până la 01.07.2025 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 823 934,35 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2025, 16:49 - 25 iun 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iun 2025, 15:00 - 1 iul 2025, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anunțului de participare și Caietului de sarcuini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2025, 16:45
Data ultimilor modificări
19 iun 2025, 16:18
Valoarea estimată (fără TVA)
823 934,35 MDL
Achizitii.md ID
21435402
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
7 iul 2025 16:49 - 31 dec 2025 16:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a grupurilor sanitare in cadrul Școlii Primare "Grigore Vieru" din str. Nicolae Milescu Spatarul 13/3, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
18.06.25 16:49
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
18.06.25 16:49
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
18.06.25 16:49
ds.docx
Documentele la ofertă
-
18.06.25 16:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 524 848 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări