Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21435308
1
Perioada de actualizare
de la
18.06.2025 16:09
până la 30.06.2025 16:30
până la 30.06.2025 16:30
au rămas 10 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
30.06.2025 16:30
până la 04.07.2025 16:30
până la 04.07.2025 16:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 394 549 MDL
Perioada clarificărilor:
18 iun 2025, 16:09 - 30 iun 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
30 iun 2025, 16:30 - 4 iul 2025, 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparație a rețelelor electrice interioare la edificiul Inspectoratului de poliție Nisporeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2025, 16:09
Data ultimilor modificări
19 iun 2025, 16:28
Achizitii.md ID
21435308
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
cerințe suplimentare obligatorii.pdf
cerințe suplimentare obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
cerințe suplimentare obligatorii
18.06.25 16:09
caiet de sarcini varianta word.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini varianta word
19.06.25 16:21
proiect volumu iii.pdf
proiect volumu iii.pdf
Documentele la ofertă
proiect volumul III
19.06.25 16:28
Data:
18 iun 2025, 16:22
Subiectul întrebării:
Procedura de achizitie
Întrebare:
Care este cauza procedurii repetate? Să înțelegem corect daca e cauza, deorece conform cerinețelor trebuie sa blocăm bani pentru garanția bancara
Răspuns (18 iun 2025, 16:53):
Procedura de achiziție respectivă este repetată din motiv că licitația inițială a fost anulată în temeiul art. 71 alin. (1) lit. c) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Referitor la garanția pentru ofertă va informăm că aceasta poate fi însoțită de scrisoare de garanție emisă de o bancă comercială completată conform Anexa nr.9 din Documentația Standard sau prin transfer la contul autorității contractante (ordin de plată).
Data:
19 iun 2025, 16:12
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare. Va multumim.
Răspuns (19 iun 2025, 16:26):
Sursa de finanțare din bugetul de stat.
Data:
19 iun 2025, 16:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa publicati varianta word a caietului de sarcini.
Răspuns (19 iun 2025, 16:22):
Caietul de sarcini în varianta word este anexat la documentele procedurii de achiziție.
Data:
19 iun 2025, 16:16
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam publicarea proiectului de executie. Va multumesc.
Răspuns (19 iun 2025, 16:30):
Proiectul de executie este atașat la documentele procedurii de achiziție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK