1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2025 14:55
până la 30.06.2025 10:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 30.06.2025 10:00
până la 08.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2025, 14:55 - 30 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iun 2025, 10:00 - 8 iul 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reparație a sediului ÎMSL Botanica

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Sîrbu
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2025, 14:55
Data ultimilor modificări
19 iun 2025, 16:03
Achizitii.md ID
21435212
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
18.06.25 14:55
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
18.06.25 14:55
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
18.06.25 14:55
catalog de preţuri unitare.pdf catalog de preţuri unitare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.06.25 16:03
Data:
19 iun 2025, 10:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (19 iun 2025, 16:03):
Forumularul a fost incarcat.
Data:
19 iun 2025, 15:14
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Rugam plasarea caietului de sarcini desfasurat. Mersi
Răspuns (19 iun 2025, 16:03):
Forumularul a fost incarcat.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.