1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2025 10:57
până la 26.06.2025 12:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2025 12:00
până la 03.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 18 650 830 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2025, 10:57 - 26 iun 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2025, 12:00 - 3 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025 Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 iun 2025, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
18 650 830 MDL
Achizitii.md ID
21433991
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantinele institutiilor de invatamint
Durata contractului
14 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.22 si nr.23.semnat
Documentele la ofertă
anexa nr.22 si nr.23
17.06.25 10:57
documentatia_standard_bunuri_servicii_alimentația gratuită septembrie-decembrie 2025.semnat
Documentele la ofertă
documentatia_standard
17.06.25 10:57
Acord de asociere Gogol.semnat
Documentele la ofertă
Acord de asociere
17.06.25 10:57
anexa nr.22 si nr.23
Documentele la ofertă
anexa nr.22 si nr.23
17.06.25 10:57
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
17.06.25 10:57
Acord de asociere DÎTS.semnat
Documentele la ofertă
Acord de asociere
17.06.25 10:57
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
17.06.25 10:57
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
17.06.25 10:57
7 Anunt_de_intentie - Alimentatia gratuita a.2025 - bap_nr_11_09.02.2024.semnat
Documentele la ofertă
Anunt_de_intentie
17.06.25 10:57
caiet de sarcini septembrie-decembrie 2025.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
17.06.25 10:57
Acord de asociere Eminescu.semnat
Documentele la ofertă
Acord de asociere
17.06.25 10:57
Anunț de participare - Alimentația gratuită septembrie-decembrie a. 2025.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.06.25 10:57
caiet de sarcini septembrie-decembrie 2025
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
17.06.25 10:57
documentatia_standard_bunuri_servicii_alimentația gratuită septembrie-decembrie 2025
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
17.06.25 10:57
DUAE.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
17.06.25 10:57
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
Data:
18 iun 2025, 14:52
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ
Întrebare:
Conform datelor prezentate în CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ există o serie de acțiuni care necesită a fi examinate și anume propunem de a modifica următoarele: - Punctul 2.1 al. 5 asigurarea blocului alimentar cu utilaj necesar cu asigurarea blocului alimentar cu inventar necesar (veselă, tacîmuri), deoarece contrazice punctul 1 al. 2 Descirere generală (DÎTS pune la dispoziție furnizorului încăperi necesare pentru activitate săli de pregătire și păstrare a produselor alimentae cu utilaj tehnologic și frigorific conform cerințelor sanitare). - Puncrul 2.1.al. 7 f se exclude sintagma « și nu se include în prețul serviciului prestat» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12 din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova. - Puncrul 2.1.al. 8 Agentil economic nu se angajează în efectuarea reparației sălii de mese și utilajului deoarece contrazice punctul 1 al.2. - A se exclude punctul 2.1 al. 9 - La intrarea în sala de mese, va fi asigurat dezinfectant pentru mîini. - A se exclude sintagma «Prețul recipientelor nu este inclus în preț» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12 din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova.
Răspuns (19 iun 2025, 13:50):
1. Referitor la punctul 2.1, alin. 5 – asigurarea blocului alimentar cu utilaj/inventar necesar (veselă, tacâmuri): Se menține prevederea din caietul de sarcini, întrucât dotarea cu echipamente tehnologice și frigorifice face obiectul infrastructurii puse la dispoziție de autoritatea contractantă, însă inventarul de unică folosință sau frecvent utilizat (veselă, tacâmuri etc.) revine în responsabilitatea operatorului economic pe durata derulării contractului. Totodată, punctul 2.1 alin. 5 menționează posibilitatea ca „la necesitate”, pe parcursul prestării serviciului, operatorul economic să completeze dotarea existentă cu utilaj tehnologic, exclusiv în scopul asigurării continuității și eficienței serviciului prestat. Prin urmare, nu există o contradicție, ci o complementaritate logică între cele două puncte: infrastructura de bază este oferită de autoritatea contractantă, iar operatorul economic intervine doar dacă este necesar, pentru a suplimenta echipamentele minore sau inventarul specific activității zilnice. Această prevedere respectă principiul responsabilității partajate și garantează buna desfășurare a serviciului în toate unitățile beneficiare. 2. Referitor la punctul 2.1, alin. 7 lit. f – excluderea sintagmei „și nu se include în prețul serviciului prestat”: Se menține formularea inițială, având în vedere că asigurarea cu detergenți și dezinfectanți constituie o obligație tehnică complementară ce nu se regăsește în calculul direct al prețului unitar per porție, în conformitate cu caracterul de prestare a serviciului, fără a contraveni prevederilor legale privind formarea prețurilor. 3. Referitor la punctul 2.1, alin. 8 – efectuarea reparațiilor: Se menține prevederea, cu precizarea că aceasta vizează strict reparațiile curente cauzate de utilizare necorespunzătoare sau deteriorări provocate de operatorul economic. Infrastructura existentă este pusă la dispoziție în condiții funcționale și nu generează obligații nejustificate din partea furnizorului. 4. Referitor la punctul 2.1, alin. 9 – asigurarea dezinfectantului la intrarea în sala de mese: Se menține prevederea, având în vedere obligativitatea respectării normelor minime de igienă, mai ales în unități care deservesc copii. Costurile asociate sunt minime și nu afectează în mod semnificativ prețul serviciului. 5. Referitor la sintagma „Prețul recipientelor nu este inclus în preț”: Prevederea este menținută, deoarece recipientele sunt considerate materiale auxiliare, iar abordarea actuală este conformă cadrului normativ aplicabil prestatorilor de servicii alimentare.
Subiectul întrebării
Întrebare
Clarificări