1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2025 01:10
până la 14.06.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.06.2025 15:00
până la 19.06.2025 09:00
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
20.06.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 166 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2025, 1:10 - 14 iun 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2025, 15:00 - 19 iun 2025, 9:00
Începutul licitației: 20 iun 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicați oferta
I.P. Agenția de Investiții din Moldova intenționează să contracteze o companie de comunicare
și promovare instituțională pentru a sprijini promovarea inițiativelor, evenimentelor și
proiectelor organizate de Agenție. Obiectivul principal este creșterea vizibilității și audienței în
rândul exportatorilor și companiilor locale beneficiare ale programelor elaborate de Agenția de
Investiții. Abordarea trebuie să fie adaptată publicului local, ținând cont de diversitatea canalelor
și peisajului media.
Activitățile de comunicare și PR se vor desfășura în principal în municipiul Chișinău, cu
posibilitatea extinderii la nivel național în funcție de agenda de evenimente.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Eugen Doga 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladimir Vornic
Telefonul de contact
078-44-33-10
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2025, 0:57
Data ultimilor modificări
12 iun 2025, 1:10
Valoarea estimată (fără TVA)
166 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 660 MDL
Achizitii.md ID
21431272
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Eugen Doga 2
Durata contractului
21 iun 2025 08:00 - 31 dec 2025 01:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Agenția de Investiții din Moldova intenționează să contracteze o companie de comunicare și promovare instituțională pentru a sprijini promovarea inițiativelor, evenimentelor și proiectelor organizate de Agenție. Obiectivul principal este creșterea vizibilității și audienței în rândul exportatorilor și companiilor locale beneficiare ale programelor elaborate de Agenția de Investiții. Abordarea trebuie să fie adaptată publicului local, ținând cont de diversitatea canalelor și peisajului media. Activitățile de comunicare și PR se vor desfășura în principal în municipiul Chișinău, cu posibilitatea extinderii la nivel național în funcție de agenda de evenimente. CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări