1
Perioada de actualizare
de la 05.06.2025 14:33
până la 10.06.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2025 16:00
până la 13.06.2025 16:00
3
Licitaţie
de la 16.06.2025 15:32
până la 16.06.2025 15:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 800 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iun 2025, 14:33 - 10 iun 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2025, 16:00 - 13 iun 2025, 16:00
Începutul licitației: 16 iun 2025, 15:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ulei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Barbu Lautaru,26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Croitoru
Telefonul de contact
078801162
Datele achizitiei
Data publicării
5 iun 2025, 14:20
Data ultimilor modificări
5 iun 2025, 21:45
Valoarea estimată (fără TVA)
9 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
98 MDL
Achizitii.md ID
21428870
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Națională, nr.50
Durata contractului
1 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bun CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 310.0
Unități de măsură: Litru pe zi
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini-produse alimentare (iulie-septembrie).pdf caiet de sarcini-produse alimentare (iulie-septembrie).pdf
Documentele la ofertă
-Caietul de sarcini contine descrierea produselor din oferta, Loturile si valoarea estimata a acestora, Documentele obligatorii la depunerea si evaluarea ofertelor si alte date necesare desfasurarii procedurii de achizitii
5.06.25 14:33
duae.docx
Documentele la ofertă
-Documentul contine datele cu privire la autoritatea contractanta 1. Documentul unic de achiziții european, (în continuare, DUAE) este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova.
5.06.25 14:33
anunt de participare-anexa nr.2.pdf anunt de participare-anexa nr.2.pdf
tenderNotice
-Anuntul de participare contine infromatia sistematizata cu privire la achizitia publica, datele despre produsele achizitionate, documentele obigatorii la depunerea ofertelor
5.06.25 14:33
documentatia standart_bunuri_servicii_(produse alimentare).docx
Documentele la ofertă
-Reprezintă o instrucțiune pentru autoritățile contractante și ofertanți, utilizată la inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziţii publice de bunuri și servicii.
5.06.25 14:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 7 899,98 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertantul se încadrează în criteriul principal de atribuire-prețul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Danova-Prim

Preţul ofertei: 7 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări