Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21428523
1
Perioada de actualizare
de la
04.06.2025 15:14
până la 16.06.2025 15:30
până la 16.06.2025 15:30
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
16.06.2025 15:30
până la 25.06.2025 15:30
până la 25.06.2025 15:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
6 953 908,82 MDL
Perioada clarificărilor:
4 iun 2025, 15:14 - 16 iun 2025, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor:
16 iun 2025, 15:30 - 25 iun 2025, 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Conform caietului de sarcini atasat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2025, 15:14
Data ultimilor modificări
5 iun 2025, 16:30
Achizitii.md ID
21428523
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparatie capitală a căminului 5, scara 1 din str. Nicolae Testemițanu 13/1
Buget: 6953908.82 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
declaratie benefeciar (1).doc
Documentele la ofertă
-declarația beneficiarilor efectivi
4.06.25 15:14
anunț de participare.docx
Istoricul documentului
-
anunț de participare.docx
ID: a409d551-c72d-44e4-8155-78b0d99a06d2
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.docx
ID: a409d551-c72d-44e4-8155-78b0d99a06d2
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
- anunț de participare
5.06.25 16:30
Data:
4 iun 2025, 22:19
Subiectul întrebării:
Cifră de afaceri medie anuală, perioada ultimii trei ani
Întrebare:
De ce nu 80 ml ? lucraria poate fi de 5-6 ml dar voi puneți o condiție ???? rog sa modificați
Răspuns (5 iun 2025, 10:47):
Buna ziua.
Conform pct.36. din Documentatia standart ”Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică şi/sau financiară şi să prezinte informaţii/documente privind capacitatea economică şi/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct.16 din anexa nr.2, care nu trebuie să depăşească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepţia cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor.
Respectiv, Autoritatea Contractantă, prin introducerea cerintei respective nu incalca legislatia in vigoare.
Data:
5 iun 2025, 10:56
Subiectul întrebării:
Anunti
Întrebare:
Minimu asta nu insiamna sa depasiasca 4-5 ori mai mult
Răspuns (5 iun 2025, 12:08):
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct.16 din anexa nr.2, care nu trebuie să depăşească de 2 (două) ori valoarea estimată a contractului,
Data:
5 iun 2025, 12:42
Subiectul întrebării:
Anunti
Întrebare:
Singuri va contraziceți
Răspuns (5 iun 2025, 13:13):
?
Data:
5 iun 2025, 17:12
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Publigati va rog F1 desfasurata
Răspuns (6 iun 2025, 08:52):
Conform CPL 01.01-2012 punct 4.2.7 „În componența documentației de proiect și deviz în mod obligatoriu se eliberează: Lista cu cantitățile de lucrări (Formular nr.1), devizele locale (Formular nr.7) și devizele locale de resurse (Formular nr.3). Catalogul de prețuri unitare (Formular nr.5) se eliberează la cererea beneficiarului și a organelor de verificare și control”.
Consumul de resurse pe unitate de măsură este indicat în formularul nr.5 „Catalog de prețuri unitare”, însă obligativitatea publicării lui fără valoare nu este stipulată nici întru-un act normativ.
Reieșind din cele sus expuse, vă sugeram sa va conformați cerințelor caietului de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK