1
Perioada de actualizare
de la 04.06.2025 15:21
până la 09.06.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2025 10:00
până la 13.06.2025 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 208 336,86 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2025, 15:21 - 9 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2025, 10:00 - 13 iun 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Plicuri, hârtie A4 și rechizite de birou, conform documentației de atribuire

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2025, 15:21
Data ultimilor modificări
4 iun 2025, 15:21
Achizitii.md ID
21428499
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexe pentru participanți.docx
Documentele la ofertă
-Formularele anexă
4.06.25 15:21
documentația de atribuire.semnat.pdf documentația de atribuire.semnat.pdf
Documentele la ofertă
1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți/ Caiet de sarcini 3. Anexe obligatorii
4.06.25 15:21
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și ....
4.06.25 15:21
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.