1
Perioada de actualizare
de la 04.06.2025 11:28
până la 09.06.2025 11:14
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2025 11:14
până la 12.06.2025 11:14
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 055 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2025, 11:28 - 9 iun 2025, 11:14
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2025, 11:14 - 12 iun 2025, 11:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrari de ventilare, de reparație a pardoselii, tavanului și a pereților Salii Sportive la IPLT "Prometeu" s. Grozesti r-nul
Nisporeni

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6427, MOLDOVA, Nisporeni, s.Grozeşti, s. Grozesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana Mocanu
Telefonul de contact
060639181
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2025, 11:28
Data ultimilor modificări
7 iun 2025, 11:14
Achizitii.md ID
21428259
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
4. documetație standard lucrari cap (1).docx
Documentele la ofertă
-
4.06.25 11:28
3.duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
4.06.25 11:28
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
4.06.25 11:28
caiet de sarcini desfășurat.pdf caiet de sarcini desfășurat.pdf
Clarificări pentru participanți
-
7.06.25 11:14
Data:
4 iun 2025, 16:19
Subiectul întrebării:
Caiet de sarciene
Întrebare:
Rugam publicarea caietului de sarcini in forma desfasurata.Multumim.
Răspuns (4 iun 2025, 22:00):
Vom apela responsabilul de deviz și revenim cu un răspuns
Data:
6 iun 2025, 12:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcine
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (7 iun 2025, 11:19):
Bună ziua. Documentul a fost atașat.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.