1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2025 14:47
până la 18.06.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.06.2025 11:00
până la 03.07.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 550 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2025, 14:47 - 18 iun 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iun 2025, 11:00 - 3 iul 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Lucrări de depistare a defecțiunii în LEC 0,4 – 6 kV. Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și de control

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Topala
Telefonul de contact
+373 22 436 312
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2025, 14:47
Data ultimilor modificări
5 iun 2025, 10:09
Achizitii.md ID
21428025
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
declaratie confirmarea identitatii.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anexa nr 13 decl. priv. princip. lucrari similare.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
oferta f3.1.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
3.06.25 14:47
Data:
5 iun 2025, 10:09
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Buna ziua. In p. 4.5 al caietului de sarcini este mentionat :" Conditii de executare a lucrarilor sunt normale", realmente obiectivul este in apropiere de zona sub tensiune si in conditii strimtorate. Va rugam sa revedeti posibilitatea aplicarii la lucrarile din lista de cantitati a coeficientilor la norme de timp manopera si utilaj, koeficient k=1.2 si k=1.15. Multumim. Se accepta aplicarea acestor coeficienti la oferta?
Răspuns (5 iun 2025, 16:18):
Bună ziua! În conformitate cu prevederile pct. 4.5 din Caietul de sarcini, condițiile de executare a lucrărilor sunt considerate normale. Totuși, aprecierea finală a condițiilor reale de execuție se va face la fața locului, în momentul demarării lucrărilor. În cazul în care se constată că execuția se desfășoară în condiții nefavorabile, cum ar fi: proximitatea instalațiilor aflate sub tensiune, spații înguste sau alte restricții obiective care îngreunează lucrul, va putea fi întocmit un Act de constatare a condițiilor de lucru nefavorabile, care va fi semnat de comisia desemnată de ambele părți. Deoarece fiecare lucrare are caracteristici proprii care pot influența condițiile reale de desfășurare. În baza acestui act, se va putea lua în considerare aplicarea coeficienților suplimentari la normele de timp, conform reglementărilor în vigoare.
Data:
10 iun 2025, 15:25
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. In cadrul Licitatiilor publice este obligatorie prezentarea Caietului de sarcini in format desfasurat. Intrucat, in cazul dat lipseste, ceea ce contravine cerintelor, concretizati ce trebuie de facut cu resursele de materiale (ANUME MATERIALELE) din pozitiile de demontare -p.14,24,26,28- se aplica coeficientul 0.5, se lasa cu pret zero sau se inlatura complet din normativ?
Răspuns (11 iun 2025, 09:50):
Bună ziua, Stimate Operator Economic! Pentru toate lucrările de demontare, conform practicii și reglementărilor aplicabile, se aplică un coeficient de 0,5 doar asupra valorii aferente salariilor muncitorilor și a utilizării mecanismelor. Prin urmare: • Resursele materiale asociate lucrărilor de demontare nu se valorifică; • Acestea vor fi fie: o eliminate complet din deviz (în cazul în care nu sunt reutilizabile), sau o menținute cu valoare zero (dacă este necesară evidențierea lor din rațiuni tehnico-contabile). Coeficientul 0,5 nu se aplică materialelor, ci exclusiv costurilor de manoperă și utilaje.
Data:
12 iun 2025, 11:46
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. CS p3.1 prevede o lista cu cantitati de licrari, care nu corespunde in totalmente Formularului F1. In F1 nu se regasesc ca montare si materiale poz 5,6,7. Cantitatea de tevi din otel inlocuite din F1 nu corespunde p3.1 (300m ...100m). Poz 14, 15 din F1 prevede demontare 500m cablu si montarea a 600m, cine va livra 100m cablu de forta? Nu este clar daca vor fi folosite materialele demontate sau se vor inlocui cu materiale noi (cabluri, tevi,cutii), intrucat p 6.9 se specifica ca Lucr vor fi executate cu materialele OE. Asteptam clarificari. Multumim
Răspuns (12 iun 2025, 15:11):
Bună ziua, Stimate Operator Economic! Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și control, condiționate de necesitatea identificată în urma încercărilor și măsurătorilor efectuate. În etapa actuală, nu se poate preciza cu exactitate tipul cablurilor, cantitatea sau amploarea intervențiilor necesare. Conceptul lucrării presupune că, la solicitarea beneficiarului și în baza rezultatelor obținute din testări, se va determina un volum clar de lucrări. Aceste intervenții sunt prevăzute pentru a acoperi întregul spectru de posibile defecțiuni sau necesități de avarie, într-un interval de până la 31.12.2025. Prin urmare, devizul de cheltuieli prezentat este unul estimativ, urmând ca la fața locului, în funcție de realitățile tehnice constatate, să fie întocmit un deviz final detaliat și justificat Precizare privind furnizarea materialelor: Toate cheltuielile aferente achiziției materialelor necesare (inclusiv cabluri, mansoane și alte componente specifice) vor fi suportate integral de către operatorul economic.Aceste materiale nu au fost incluse în devizul estimativ prezent, întrucât tipologia cablurilor și a elementelor de conexiune poate varia semnificativ, în funcție de rezultatele încercărilor efectuate în teren și de specificul fiecărei intervenții.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.