1
Perioada de actualizare
de la 02.06.2025 13:52
până la 10.06.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2025 15:00
până la 17.06.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 604 382 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iun 2025, 13:52 - 10 iun 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2025, 15:00 - 17 iun 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1. Lucrări de reparatie a acoperișului secției AMSA (sercția consultativă), inclusiv termoizolarea etajului tehnic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Testimițeanu, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ludmila Donțu
Telefonul de contact
026284463
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2025, 13:50
Data ultimilor modificări
2 iun 2025, 13:52
Valoarea estimată (fără TVA)
604 382 MDL
Achizitii.md ID
21427480
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Testimițeanu, 51
Durata contractului
1 iul 2025 03:00 - 31 aug 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1. Lucrări de reparatie a acoperișului secției AMSA (sercția consultativă), inclusiv termoizolarea etajului tehnic CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
1-duae.docx
Documentele la ofertă
-
2.06.25 13:52
1-anunț (acoperiș).docx
Documentele la ofertă
-
2.06.25 13:52
1-documentația standart (1).docx
Documentele la ofertă
-
2.06.25 13:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MOSDRAG-SUCCES

Preţul ofertei: 407 991,14 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț și întrunirea condițiilor obligatorii
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L. PALGIES

Preţul ofertei: 422 576,45 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Fart-Home-Project

Preţul ofertei: 461 830,18 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări