Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.06.2025 14:16
până la 12.06.2025 12:00
până la 12.06.2025 12:00
au rămas 4 ore
2
Propunerea ofertelor
de la
12.06.2025 12:00
până la 24.06.2025 11:00
până la 24.06.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
942 800 MDL
Perioada clarificărilor:
2 iun 2025, 14:16 - 12 iun 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 iun 2025, 12:00 - 24 iun 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Camere video cu trepied și accesorii
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2025, 14:16
Data ultimilor modificări
2 iun 2025, 16:06
Achizitii.md ID
21427471
MTender ID
CPV
32240000-7 - Camere de televiziune
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul nr. 1 Camere video cu trepied și accesorii
Buget: 807800.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
declarația beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
declarația beneficiarilor efectivi.doc
2.06.25 14:16
anexele la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexele la documentatia standard.docx
2.06.25 14:16
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare.pdf
2.06.25 14:16
Data:
2 iun 2025, 16:06
Subiectul întrebării:
Precizare
Întrebare:
Bună ziua
Vă rugăm să precizați dacă este necesară instalarea camerelor video?
Răspuns (2 iun 2025, 16:31):
Bună ziua,
Potrivit, cerințelor din documentația de atribuire, camerele video incluse sunt portabile, destinate utilizării în teren. Acestea nu sunt camere de studio, prin urmare nu necesită serviciile de instalare.
Data:
11 iun 2025, 10:35
Subiectul întrebării:
test
Întrebare:
test
Răspuns (11 iun 2025, 11:22):
test
Data:
11 iun 2025, 11:39
Subiectul întrebării:
Bună ziua!
Întrebare:
Conform cerințelor din documentația de atribuire, sunt prestabiliți anumiți termeni de livrare a mărfii. Unii furnizori, însă, au termenii de livrare mai mari. Ce se întâmplă în cazul întârzierilor? Sunt penalități?
Răspuns (11 iun 2025, 15:54):
Termenii de livrare sunt considerați cerințe esențiale ale contractului. În cazul în care ofertantul nu respectă termenul de livrare stabilit în contract, se aplică penalități conform prevederilor contractuale.
Data:
11 iun 2025, 12:19
Subiectul întrebării:
Situație financiară
Întrebare:
În conformitate cu pct 16(9) din anunțul de participare la Achiziția comercială, trebuie de prezentat situația financiară. Dacă Operatorul economic participă la procedura de achiziții publice împreună cu alți operatori economici, se va prezenta și situația financiară a partenerilor?
Răspuns (11 iun 2025, 15:54):
În cazul în care operatorul economic participă la procedura de achiziții publice împreună cu alți operatori economici (în calitate de asociere sau consorțiu), fiecare partener din cadrul asocierii este obligat să prezinte situația sa financiară. Această cerință este necesară pentru a permite autorității contractante să evalueze capacitatea financiară a fiecărui membru al asocierii, în conformitate cu principiile transparenței și concurenței loiale.
Data:
11 iun 2025, 12:21
Subiectul întrebării:
Anexa 12
Întrebare:
Pentru experiența specifică în livrarea bunurilor similare, se va indica experiența tuturor partenerilor? Actele confirmative sunt completate în limbi străine. Cum le prezentăm?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK