Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21426196
1
Perioada de actualizare
de la
29.05.2025 09:46
până la 09.06.2025 10:00
până la 09.06.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
09.06.2025 10:00
până la 18.06.2025 11:00
până la 18.06.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
2 996 896,54 MDL
Perioada clarificărilor:
29 mai 2025, 9:46 - 9 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iun 2025, 10:00 - 18 iun 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de „Finisarea izolării termice a pereților exteriori ai clădirii IMSP CS Cahul, fațadele ,,1-12” și ,,A-D””
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Ştefan cel Mare, 27
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 mai 2025, 9:46
Data ultimilor modificări
29 mai 2025, 15:26
Achizitii.md ID
21426196
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.pdf
29.05.25 09:46
formular nr.5 desfasurat.pdf
formular nr.5 desfasurat.pdf
Documentele la ofertă
-formular nr.5 desfasurat.pdf
29.05.25 09:46
anunt de participare 29.05.2025.pdf
anunt de participare 29.05.2025.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare 29.05.2025.pdf
29.05.25 09:46
Data:
29 mai 2025, 09:52
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam publicarea caietului de sarcini in format Word.Multumim.
Răspuns (29 mai 2025, 10:10):
Bună ziua, avem caiet de sarcini doar în format PDF
Data:
29 mai 2025, 10:35
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Răspuns (29 mai 2025, 10:10):
Bună ziua, avem caiet de sarcini doar în format PDF. Cum este in format PDF cereti de la devizier si in format WORD...asta nu este imposibil.
Răspuns (29 mai 2025, 15:19):
Bună ziua. Urmăriți actualizări.
Data:
29 mai 2025, 11:04
Subiectul întrebării:
motivul anularii primei proceduri de achizitie
Întrebare:
motivul anularii primei proceduri de achizitie este neintemeiat si ridica mari semne de intrebare referitor la obiectivitatea, transparenta si corectitudinea procedurii anuntate de Dvs. !
in caietul de sarcini publicat pentru procedura de achizitie nr.2 fata de nr. 1 au fost schimbate doar cantitatile din p.8 din caietul de sarcini si anume " Desfaceri de tencuieli " din 45 m2 in 15 m2, ceea ce constituie cca 450 lei.
Diferenta de 450 lei constituie cca 0,015% din valoarea lucrarii, ceea ce se incadreaza perfect in categoria greseli aritmetice si nicidecum ERORI SI OMISIUNI ALE UNOR POZITII IN CAIETUL DE SARCINI, CEEA CE FACE IMPOSIBILA INCHEIEREA CONTRACTULUI.
Acest Circ ar trebui sa devina public !
Răspuns (29 mai 2025, 14:32):
Stimate antreprenor! Dacă analizați atent caietul de sarcini, vedeți că la p. 8 era micșorată cantitatea și era omisă poz..35 la elaborarea primului caet de sarcini.
Data:
29 mai 2025, 17:11
Subiectul întrebării:
Raspuns de dragul raspunsului...
Întrebare:
p.35 adaugat mai face inca 400 lei, pentru asta se anuleaza o procedura in care agentii economici au cheltuit deja mult mai multi bani pe garantii bancare ?
Bataie de joc, RUSINE VOUA !!!
Răspuns (30 mai 2025, 08:33):
Stimate antreprenor! Analizați încă o dată caietul de sarcini, p.35 CE41A , și veți vedea că costul montarii capriorilor cu tratament antiseptic depășește cu mult suma de 400 lei.
Data:
30 mai 2025, 09:45
Subiectul întrebării:
Vizita santier
Întrebare:
Putem prezenta Confirmarea vizitei santierul care a fost de la prima procedura ?
Răspuns (30 mai 2025, 10:08):
Buna ziua. Da puteți.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK