Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21426022
1
Perioada de actualizare
de la
28.05.2025 15:50
până la 09.06.2025 13:30
până la 09.06.2025 13:30
au rămas 10 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
09.06.2025 13:30
până la 18.06.2025 13:30
până la 18.06.2025 13:30
3
Licitaţie
19.06.2025 12:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
435 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
28 mai 2025, 15:50 - 9 iun 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iun 2025, 13:30 - 18 iun 2025, 13:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Achiziționarea mobilierului pentru sistemul medical conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (listă suplimentară 3)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2025, 15:50
Data ultimilor modificări
28 mai 2025, 16:39
Achizitii.md ID
21426022
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 9 - Accesoriu pentru pat pacient, tip traumatologic
Buget: 30000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Dulap medical cu safeu pentru stocarea medicamentelor si drogurilor
Buget: 13333.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_pentru publicare_mob_3.signed.pdf
anunt de participare_pentru publicare_mob_3.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.05.25 15:50
Data:
28 mai 2025, 16:39
Subiectul întrebării:
Lot 9
Întrebare:
Bună ziua,
Având în vedere că aceasta este deja a doua procedură de achiziție organizată pentru acest lot și că, la prima licitație, nu au existat oferte din cauza valorii estimate foarte mici, dorim să vă adresăm următoarea întrebare:
Intenționați să revizuiți valoarea estimată a contractului sau să ajustați cantitatea solicitată, pentru a reflecta mai bine realitățile pieței și a permite depunerea unor oferte conforme și sustenabile?
Considerăm că, în forma actuală, există un risc ridicat ca și această procedură să nu atragă ofertanți, ceea ce ar întârzia procesul de achiziție și realizarea obiectivului propus.
Vă mulțumim anticipat pentru răspuns și înțelegere.
Răspuns (28 mai 2025, 17:03):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că valoarea estimativă a fost stabilită de beneficiarul final, conform disponibilităților mijloacelor financiare. Totodată, în cadrul procedurii de achiziție publică anterioară nu a fost depusă nici o ofertă și astfel de bunuri nu au fost achiziționate de CAPCS, respectiv, nu există un preț de referință pentru a compara ofertele depuse și valoarea estimativă stabilită la procedura de achiziție publică. Astfel, solicităm respectuos participare la procedura de achiziție publică.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK