Selectaţi tipul procedurii
21425558
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 mai 2025, 9:09 - 6 iun 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
6 iun 2025, 9:30 - 11 iun 2025, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparatie a birourilor „Semnatura Electronica” a IP STISC din str.31 august 1989, 82, mun.Chisinau
Informația despre anulare
Motivul anulării
Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
- au fost depuse numai oferte care: sînt neadecvate, inacceptabile sau neconforme
- au fost depuse numai oferte care: sînt neadecvate, inacceptabile sau neconforme
Data anulării
13 iun 2025, 16:57
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piata Marii Adunari Nationale nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2025, 8:59
Data ultimilor modificări
13 iun 2025, 16:57
Achizitii.md ID
21425558
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
28 mai 2025, 12:34
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Birorile vor fi eliberate toate ori pe rind?
Răspuns (2 iun 2025, 08:10):
Birourile vor fi eliberate toate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK