1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2025 15:46
până la 29.05.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2025 09:00
până la 02.06.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 145 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2025, 15:46 - 29 mai 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2025, 9:00 - 2 iun 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament şi accesorii pentru computer (Server, UPS, cabinet metal)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Goroholschi
Telefonul de contact
69302105
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2025, 15:36
Data ultimilor modificări
28 mai 2025, 12:35
Valoarea estimată (fără TVA)
145 000 MDL
Achizitii.md ID
21425414
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Durata contractului
4 iun 2025 15:44 - 31 dec 2025 15:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Server CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
UPS CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Șcaf metal (cabinet) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 144 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț și corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 155 400 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Echipament şi accesorii pentru computer (Server, UPS, cabinet metal)
Data:
28 mai 2025, 12:35
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Buan ziua Rugam de extinde termenul de livrare pina la 50 zile dupa semnarea contractului.
Răspuns (28 mai 2025, 14:39):
De ce nu o sută de zile.
Echipament şi accesorii pentru computer (Server, UPS, cabinet metal)
Data:
28 mai 2025, 12:37
Subiectul întrebării:
Termen livrare
Întrebare:
Dorim să vă aducem la cunoștință că termenul propus de 10 zile calendaristice de la semnarea contractului nu este realist în contextul specific al acestei achiziții și poate limita participarea operatorilor economici interesați. Având în vedere complexitatea și etapele necesare pentru livrarea corespunzătoare, vă rugăm respectuos să luați în considerare modificarea termenului la 50 de zile calendaristice. Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm cu interes confirmarea dumneavoastră.
Răspuns (28 mai 2025, 14:44):
Am intrebat si timpul maxim de livrare, pana la 14 zile. Doar că nu avem aceste 50 de zile.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări