Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21425390
1
Perioada de actualizare
de la
27.05.2025 16:19
până la 09.06.2025 11:00
până la 09.06.2025 11:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
09.06.2025 11:00
până la 16.06.2025 11:00
până la 16.06.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
2 481 986 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2025, 16:19 - 9 iun 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iun 2025, 11:00 - 16 iun 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrari de reparatie curenta .
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ion Pruncul 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nastas Andries
Telefonul de contact
022 29 40 79 / 069435630
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2025, 16:19
Data ultimilor modificări
29 mai 2025, 13:18
Achizitii.md ID
21425390
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de reparatie a Secției nr.4 al IMSP Dispensarul Republican de Narcologie, mun Chisinau, str. Gh.Madan 87/7
Buget: 1164216.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrari de reparatie a blocurilor sanitare din incinta Secției nr.1 al IMSP Dispensarul Republican de Narcologie, mun Chisinau, str. Grenoble 147
Buget: 730624.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed (2).pdf
anunt de participare.signed (2).pdf
Documentele la ofertă
-
27.05.25 16:19
Data:
29 mai 2025, 13:18
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Bună ziua! Stimate Beneficiar, în pct.4B.1.1 din DUAE, solicitați : Act bancar care va demonstra disponibilitatea de bani lichizi pentru executarea primei etape a lucrărilor. Vă rugăm să concretizați valoarea resurselor financiare necesare în % sau sumă fixă, pentru a asigura respectarea principiului egalității de tratament. La fel, conform art.21 al LP131/2015 pentru demonstrarea capacității economică şi financiară putem prezenta și alte dovezi privind asigurarea riscului profesional (linii creditare, capital circulant)?
Răspuns (29 mai 2025, 15:26):
Bună ziua, pentru prima etapa va fi necesar de act bancar care va demonstra disponibilitatea cel putin 50% din valoare estimată a loturilor la care OE va depune oferta, la fel puteți prezenta și alte dovezi daca vă încadrați în art.21 (3) al LP 131/2015
Data:
30 mai 2025, 15:17
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Bună ziua! În punctul 25 din FDA este solicitat diriginte de santier atestat in ventilare. La nici un lot nu aveți in caietul de sarcini lucrari de ventilare. Este o greseala?
Răspuns (30 mai 2025, 15:53):
Bună ziua , nu este nevoie de diriginte de santier atestat in ventilare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK