Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21425236
1
Perioada de actualizare
de la
27.05.2025 14:04
până la 06.06.2025 10:00
până la 06.06.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
06.06.2025 10:00
până la 16.06.2025 10:00
până la 16.06.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 805 834 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2025, 14:04 - 6 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 iun 2025, 10:00 - 16 iun 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Produser alimentare conform necesităților IMSP Spitalul de Stat pentru semestrul II anului 2025(fructe și legume, ouă pînă la 30.09.2025)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2025, 14:04
Data ultimilor modificări
28 mai 2025, 8:12
Achizitii.md ID
21425236
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare la produse alimentare sem. ii an. 2025.pdf
anunt de participare la produse alimentare sem. ii an. 2025.pdf
Documentele la ofertă
-
27.05.25 14:04
Data:
28 mai 2025, 08:12
Subiectul întrebării:
Certificat de efectuare regulată a plăţii impozitelor, contribuţiilor
Întrebare:
In conformitatea cu legislatia in vigoare, certificatul dat nu se solicita in cadrul procedurilor de achizitie. Rugam confirmarea excluderii necesitatii de prezentare a acestui certificat
Răspuns (28 mai 2025, 09:58):
Buna ziua, conform Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice art.19 Eligibilitatea ofertantului sau candidatului alin.3 Autoritatea contractantă are obligaţia de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice orice ofertant sau candidat care se află în oricare dintre următoarele situaţii: lit.b) nu şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale în conformitate cu prevederile legale în vigoare în Republica Moldova sau în ţara în care este stabilit.
Data:
29 mai 2025, 12:10
Subiectul întrebării:
Certificat de efectuare regulată a plăţii impozitelor, contribuţiilor
Întrebare:
Verificati va rog si pt.7 din acest articol:
(7) Autoritatea contractantă extrage informația necesară pentru constatarea existenței sau inexistenței circumstanțelor descrise la alin. (1) și (3) din bazele de date disponibile ale autorităților publice sau ale părților terțe. Informația privind îndeplinirea condiției prevăzute la alin. (3) lit. b) conform legislației în vigoare se accesează prin intermediul resursei informaționale a Serviciului Fiscal de Stat.
Răspuns (29 mai 2025, 12:19):
Buna ziua, se permite daca este indicat link-ul in DUAE.
Data:
29 mai 2025, 12:17
Subiectul întrebării:
Certificat de efectuare regulată a plăţii impozitelor, contribuţiilor
Întrebare:
Conform scrisorii Serviciului fiscal de Stat nr.26-08/5-01-169432 din 24.11.2023:
”Având la bază modificările normative menționate, informăm că, începând cu 1 ianuarie 2024, Serviciul Fiscal de Stat nu va elibera contribuabililor certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de buget pentru participarea la procedurile de achiziții publice.
Menționăm că datele privind lipsa sau existența restanțelor contribuabililor sunt disponibile pentru a fi consumate de pe platforma de interoperabilitate (MConnect).”
Răspuns (29 mai 2025, 12:29):
Datele privind lipsa sau existența restanțelor contribuabililor poate fi extrasă pirn intermediul MConnect de catre Dvs și prezentată cu stampilă și semnătură.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK