1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2025 10:39
până la 06.06.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.06.2025 08:00
până la 30.06.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 477 385 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2025, 10:39 - 6 iun 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iun 2025, 8:00 - 30 iun 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

La edificiul Judecătoriei Chișinău, sediul Ciocana str. M.Sadoveanu 24/1 (etapa III) se vor efectua lucrări de reparație capitale: a sistemului de încălzire, lucrari de finisare dupa montarea sistemei de incalzire, Etaj 1 (subsol), izolator, rampa, Sali de ședințe, Etaj 2 , fumuar conform listei cantităților de lucrări.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Cerga
Telefonul de contact
022-551-406
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2025, 10:23
Data ultimilor modificări
28 mai 2025, 9:10
Valoarea estimată (fără TVA)
2 477 385 MDL
Achizitii.md ID
21424909
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Durata contractului
2 iul 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație capitală a edificiului Judecătoriei Chișinău, sediul Ciocana str. M.Sadoveanu 24/1 (etapa III) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae judchisinau(3).doc
Documentele la ofertă
-
27.05.25 10:39
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
27.05.25 10:39
declaratie ord 145.doc
Documentele la ofertă
-
27.05.25 10:39
docstandard lucrari (3).docx
Documentele la ofertă
-
27.05.25 10:39
caiet de sarcini ciocana etap3.docx
Documentele la ofertă
-
27.05.25 10:39
form 1a(3).docx
Documentele la ofertă
-
27.05.25 10:39
propunere financiară(3).docx
Documentele la ofertă
-
27.05.25 10:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 1 827 779,43 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 2 180 573 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Golban Trade

Preţul ofertei: 2 212 439,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări