1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2025 12:12
până la 04.06.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2025 10:00
până la 13.06.2025 10:00
au rămas 7 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 5 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2025, 12:12 - 4 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2025, 10:00 - 13 iun 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de construcție a zonei de recreere de recreere "Scuarul (parcul) Stefan cel Mare si Sfânt" situat în mun. Chișinău, com. Bubuieci

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, Toader Bubuiog 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negara Inga
Telefonul de contact
067435837
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2025, 12:12
Data ultimilor modificări
25 mai 2025, 10:48
Achizitii.md ID
21423537
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
24.05.25 12:12
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
24.05.25 12:12
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
24.05.25 12:12
Data:
25 mai 2025, 10:48
Subiectul întrebării:
Sursa de finanțare
Întrebare:
Bună ziua , care este sursa de finanțare
Răspuns (25 mai 2025, 20:08):
Buna ziua. Sursa de finanțare este bugetul de stat, local.
Data:
26 mai 2025, 07:49
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua care este situatia cu prima procedura care este la moment in etapa de evaluare dar nu anulata ? Deoarece sunt practic aceleasi pozitii in caietul de sarcini doar adaugat si partea de electricitate ??? clarificati va rog
Răspuns (26 mai 2025, 12:23):
Bună ziua. Procedura a fost anulată. A fost o eroare tehnică și nu s-a anulat inclusiv în sistem. Acum e anulată.
Data:
26 mai 2025, 12:01
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
sursa de finantare ONDRL?intrebam repetat ca si ONDRL ii buget de stat!!!
Răspuns (26 mai 2025, 12:28):
Bună ziua. Conform anunțului de participare și a documentație standard, autoritatea contractantă selectează sursele de finanțare după cum sunt aceste menționate, acest lucru fiind menționat. Respectiv, clarificarea Dumneavoastră nu se referă la procedura de elaborare a ofertei, ori după caz vă rugăm să indicați temeiul cu referire la cadrul legal care ar influența mersul procedurii de achiziiții publice în dependență de sursa de finanțare.
Data:
26 mai 2025, 14:06
Subiectul întrebării:
Finanțare
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, În temeiul art. 33 alin. (2) lit. b) și art. 40 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, vă rugăm respectuos să ne furnizați informații detaliate privind sursa reală de finanțare a obiectivului supus procedurii de achiziție, indicând în mod expres dacă proiectul este finanțat din bugetul de stat, bugetul autorității publice locale, fonduri externe (granturi sau împrumuturi), sau printr-un program național ori internațional. Totodată, vă solicităm să precizați dacă proiectul face parte dintr-un program guvernamental, regional sau european (precum Programul Național de Dezvoltare Locală, FNDAMR, PNRR, PDS etc.) și să indicați actul normativ, decizia sau contractul care stă la baza alocării acestor fonduri. Această informație este esențială în vederea fundamentării corecte a ofertei noastre, inclusiv pentru stabilirea termenelor de execuție, riscurilor contractuale și condițiilor specifice ce pot deriva din sursa de finanțare utilizată. Menționăm că lipsa de transparență privind sursa de finanțare poate aduce atingere principiilor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 131/2015, în special celor privind transparența, tratamentul egal și proporționalitatea. Vă mulțumim anticipat pentru cooperare și așteptăm un răspuns clar și complet
Răspuns (28 mai 2025, 12:39):
Bună ziua. Menționăm că articolele invocate de Dumneavoastră nu se referă la situația invocată. Mai mult solicitările Dumneavoastră nu au nici o tangență cu achiziția și cu procesul de elaborare a ofertei. Este regretabil dacă la o achiziție cu același obiect, dar finanțată din alte surse, un operator economic folosește diferite metode de elaborare a ofertei. Ce ține de riscurile contractuale, vă recomandăm să vă familiarizați cu documentația standard din SIA RSAP, care este parte a documentației de atribuire și să identificați modelul de contract care prevede termenii de achitare cît și penalitățile pentru nerespectarea acestora. Subsecvent, dacă examinați cu atenție răspunsul oferit anterior, veți observa că sa menționat că este bugetul local. Vă mulțumim pentru interesul în procedura de achiziții.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.