Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
22.05.2025 09:05
până la 30.05.2025 10:00
până la 30.05.2025 10:00
au rămas 21 de ore
2
Propunerea ofertelor
de la
30.05.2025 10:00
până la 09.06.2025 10:00
până la 09.06.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
291 656,29 MDL
Perioada clarificărilor:
22 mai 2025, 9:05 - 30 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 mai 2025, 10:00 - 9 iun 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparație a cantinei la IP Gimnaziul Romănești r.Strășeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3728, MOLDOVA, Străşeni, s.Romăneşti, s.Romanesti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 mai 2025, 9:05
Data ultimilor modificări
25 mai 2025, 15:20
Achizitii.md ID
21422333
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a cantinei la IP Gimnaziul Romănești r.Strășeni
Buget: 291656.29 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.05.25 09:05
Data:
25 mai 2025, 15:20
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Buna ziua, pentru o achiziție de valoare mica este obligatoriu ISO?
Răspuns (26 mai 2025, 09:51):
Bună ziua,
Solicitarea certificatului ISO pentru lucrări și/sau a certificatelor de calitate aferente materialelor utilizate a fost realizată în conformitate cu cerințele tehnice ale contractului, în scopul asigurării calității execuției și a materialelor. Ținând cont că achiziția vizează lucrări în domeniul construcțiilor, această solicitare este justificată prin necesitatea garantării unui nivel minim de calitate atât în ceea ce privește execuția lucrărilor, cât și materialele utilizate.
O zi bună.
Data:
26 mai 2025, 09:53
Subiectul întrebării:
Certificat de conformitate
Întrebare:
Buna ziua,
Va mulțumesc pentru răspuns, dar am putea anexa certificat de conformitate? caci furnizorul are certificatul ISO.
Mulțumesc
Răspuns (26 mai 2025, 11:24):
Bună ziua,
În conformitate cu cerințele din anunțul de participare, în cazul în care operatorul economic nu deține certificate ISO, se acceptă prezentarea altor documente relevante, cum ar fi certificate de calitate sau certificate de conformitate aferente produselor/serviciilor ofertate.
Important este ca documentele să reflecte capacitatea tehnică și conformitatea cu cerințele contractului
Data:
26 mai 2025, 11:35
Subiectul întrebării:
Mulțumesc
Întrebare:
Va mulțumim
O zi frumoasă
Răspuns (26 mai 2025, 14:09):
Va mulțumim
O zi bună
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK