1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2025 16:04
până la 26.05.2025 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2025 13:30
până la 29.05.2025 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 767 101,04 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2025, 16:04 - 26 mai 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2025, 13:30 - 29 mai 2025, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă la blocul de studii la I.P. Colegiul “Iulia Hasdeu” din Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul, str, Dunării, 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Lupacescu
Telefonul de contact
067518725
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2025, 15:58
Data ultimilor modificări
21 mai 2025, 16:04
Valoarea estimată (fără TVA)
767 101,04 MDL
Achizitii.md ID
21422152
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul, str, Dunării, 36
Durata contractului
9 iun 2025 16:03 - 29 dec 2025 16:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă la blocul de studii la I.P. Colegiul “Iulia Hasdeu” din Cahul CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 16:04
caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
-
21.05.25 16:04
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.25 16:04
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
21.05.25 16:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"APS Service Grup"

Preţul ofertei: 566 715,32 MDL
Statut: în aşteptare
2
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 603 907,17 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări