Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21421482
1
Perioada de actualizare
de la
21.05.2025 10:03
până la 02.06.2025 10:00
până la 02.06.2025 10:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
02.06.2025 10:00
până la 12.06.2025 10:00
până la 12.06.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 mai 2025, 10:03 - 2 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 iun 2025, 10:00 - 12 iun 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Reconstrucția branșamentelor de alimentare cu energie electrică (majorarea categoriei de fiabilitate). Modificarea amplasării nodurilor de evidenţă.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2025, 10:03
Data ultimilor modificări
22 mai 2025, 15:50
Achizitii.md ID
21421482
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
aviz de racordare sp-11 100 kw.pdf
aviz de racordare sp-11 100 kw.pdf
Documentele la ofertă
-
22.05.25 15:50
Data:
22 mai 2025, 10:21
Subiectul întrebării:
ACTE
Întrebare:
Buna ziua ! Pentru realizarea sarcinilor impuse de caietul de sarcini avem nevoie de AVIZ DE RACORDARE si CERTIFICAT DE URBANISM . Va rugam sa le incarcati pe platforma de achizitii . Multumim
Răspuns (22 mai 2025, 15:57):
Buna ziua. Entitatea contractantă a completat documentația de atribuire, ca răspuns la clarificare.
Data:
22 mai 2025, 10:37
Subiectul întrebării:
acte
Întrebare:
Plasati va rog LISTA DE CANTITATI-FORMULAR NR. 1 - DESFASURAT , conform careia sa intocmim devizul de oferta. Multumim.
Răspuns (22 mai 2025, 15:57):
Conform punctului 3 Volum detailat de lucrari din Caietul de sarcini:
• Proiectare (coordonarea, verificarea și avizarea corespunzatoare);
• Elaborarea și avizarea devizelor;
• Montarea utilajului;
• Perfectarea documentației de execuție pentru utilajul electric;
• Executarea măsurărilor și încercărilor cu emiterea proceselor verbale a utilajului electric;
• Punerea în funcțiune PIF;
• Admiterea în exploatare a utilajului electric.
Data:
23 mai 2025, 09:39
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Buna ziua. Obtinerea CERTIFICATULUI DE URBANISM la fel intra in obligatia beneficiarului. Va rugam sa incarcati pe platorma si acest document. Multumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK