1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2025 10:03
până la 02.06.2025 10:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2025 10:00
până la 12.06.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2025, 10:03 - 2 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2025, 10:00 - 12 iun 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Reconstrucția branșamentelor de alimentare cu energie electrică (majorarea categoriei de fiabilitate). Modificarea amplasării nodurilor de evidenţă.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Onoi
Telefonul de contact
022-436-347
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2025, 10:03
Data ultimilor modificări
22 mai 2025, 15:50
Achizitii.md ID
21421482
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
cs reconstrucția branșamentelor.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
oferta f3.1.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
declaratie confirmarea identitatii.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anunț de participare 2025.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 10:03
Data:
22 mai 2025, 10:21
Subiectul întrebării:
ACTE
Întrebare:
Buna ziua ! Pentru realizarea sarcinilor impuse de caietul de sarcini avem nevoie de AVIZ DE RACORDARE si CERTIFICAT DE URBANISM . Va rugam sa le incarcati pe platforma de achizitii . Multumim
Răspuns (22 mai 2025, 15:57):
Buna ziua. Entitatea contractantă a completat documentația de atribuire, ca răspuns la clarificare.
Data:
22 mai 2025, 10:37
Subiectul întrebării:
acte
Întrebare:
Plasati va rog LISTA DE CANTITATI-FORMULAR NR. 1 - DESFASURAT , conform careia sa intocmim devizul de oferta. Multumim.
Răspuns (22 mai 2025, 15:57):
Conform punctului 3 Volum detailat de lucrari din Caietul de sarcini: • Proiectare (coordonarea, verificarea și avizarea corespunzatoare); • Elaborarea și avizarea devizelor; • Montarea utilajului; • Perfectarea documentației de execuție pentru utilajul electric; • Executarea măsurărilor și încercărilor cu emiterea proceselor verbale a utilajului electric; • Punerea în funcțiune PIF; • Admiterea în exploatare a utilajului electric.
Data:
23 mai 2025, 09:39
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Buna ziua. Obtinerea CERTIFICATULUI DE URBANISM la fel intra in obligatia beneficiarului. Va rugam sa incarcati pe platorma si acest document. Multumim.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.