1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2025 19:57
până la 24.05.2025 08:02
2
Propunerea ofertelor
de la 24.05.2025 08:02
până la 29.05.2025 08:02
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 132 911 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2025, 19:57 - 24 mai 2025, 8:02
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mai 2025, 8:02 - 29 mai 2025, 8:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

achiziţionarea Produse alimentare perioada mai - iunie 2025 pentru:
-Centrul de Asistență Socială pentru persoane vîrstnice și cu dezabilități din r.Ștefan Vodă sat. Talmaza;
-Centrul de Plasament victemilor și potențialelor victime în familie or.Anenii Noi,

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4304, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, A.Mateevici, nr.9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Gandrabur
Telefonul de contact
069033611
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2025, 19:57
Data ultimilor modificări
23 mai 2025, 8:02
Achizitii.md ID
21420512
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart (3).doc
Documentele la ofertă
-
19.05.25 19:57
declaratia de eligibili (1).docx
Documentele la ofertă
-
19.05.25 19:57
19.signed (1) (1).pdf 19.signed (1) (1).pdf
Documentele la ofertă
-
19.05.25 19:57
Data:
21 mai 2025, 16:21
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Buna ziua indicati va rog adresele de livrare a institutiilor
Răspuns (23 mai 2025, 08:01):
în anunț este indicat localitatea, adresa precisă va fi după închererea cotractelor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.